Tangan aku gatal.. huhuh

Posted by ghimau under
Huhuhu.. tangan aku ni kadang-kadang gatal bila jumpa mouse dengan keyboard. Nak kata kurap tak jugak.. huhuhuhu. Aku rasa aku ni pantang nampak keyboard dan mouse la..

Benda ni bukan nak buktikan apa-apa.. sekadar nak tunjukkan kealpaan dan ketidakmahiran admin sesuatu sistem boleh mengundang padah. Mujur yang jumpa flaw ni aku (hackers baik la konon), kalau geng-geng lain yang jumpa.. confirm kene deface ni.. huhuhu.

Style aku, aku cuma buat POC, aku tak kan deface.. bagi aku deface-deface ni bukanlah satu cara yang betul.. huhuhu

Korang tengok ajer lah screenshots yang aku tepek kat sini...selamat berbuka puasa.. huhuhu

7 comments:

On 20 September 2008 at 18:33 , vogue2704 said...

ingatkan gatal sebab nak dapat gaji selasa ni hehe

 
On 21 September 2008 at 13:52 , viruspadu said...

mmg gatal tangan ko tu

nak2 kalau mengenakan cikgu dalam kelas

chait!

 
On 21 September 2008 at 14:42 , Anonymous said...

selamat berpuasa bro :) - admin.dxeno

 
On 21 September 2008 at 22:15 , Rembulan NagaGala said...

ghimau r0x!

 
On 22 September 2008 at 08:30 , ghimau said...

no need to reveal : yang nak dapat gaji tu pun gatal jugak :P

viruspadu : huhuhu... fitrah saya tu .. huhuhu

anonymous : selamat berpuaso

flaming firestonez : you also r0x bro!

 
On 22 September 2008 at 08:43 , PerantauSepi1306 said...

meh tolong hack kan sistem yg akak tgh test nih ;p

 
On 22 September 2008 at 09:03 , ghimau said...

perantausepi1306 : huhuh sistem apa tu? huhuhu..