Semalam den Cuti

Posted by ghimau under


Semalam den cuti kecemasan. Sebenarnya takder lah benda yang nak dicemaskan sangat cuma aku jer sajer yang mencemaskan diri..huhhu.. Semalam aku sakit kepala + sakit perut .. pagi nak gi kerje tu memang tak larat... so aku pun sms lah bos aku (aunty virus) memaklumkan perkara tersebut. Dia hanya membalas sms aku dengan perkataan : "Iyolah" Huhuhu

Semalam tak der la aktiviti sangat.. duk umah jer.. sebab tak sihat kan.. malam sebelum tu adalah sikit aktiviti membanteras saka baka.. huhuhu

Time-time kebosanan tu aku ingat nak baca buku ni yang aku download dulu. Tapi nasib baik la tak jumpa.. kalau tak memang meriah la raya ni.. orang lain main mercun.. aku lak main bom nuklear.. huhuhu

Bila petang sikit.. badan aku dah mula sihat, aku pun pergi lah bengkel, nak servis kete. Sekali kene rm270 la.. huhuhu.. yerlah banyak benda yang kene tukar.. brake pad la, itu la, ini la.. sudahnya itulah amaun yang perlu aku bayar.. huhuhu.. Bila pakai kete ni kena lah bersedia dengan perbelanjaan yang macam ni..

Lepas servis kete.. aku pun singgah jap kat tesco, beli tong sampah mini untuk kete. So lepas ni kalau alia nak buang sampah time naik kete aku, leh la buang dalam tong kecik tu :)

Lepas tu pulak.. aku gi jusco.. gunting rambut.. bila aku nengok cermin.. pergh.. hensem giler siut.. meletup letup tu.. patutla ramai aweks berkenan kat aku.. huhuhu... Alia.. jangan marah yo.. den gurau yo tu.. :P

39 comments:

On 25 September 2008 at 09:27 , shah said...

uih, nak raya raya ni sakit lak....
tak beraya lak kangg

 
On 25 September 2008 at 09:28 , QueenWizza said...

hikhikhik..lawak lak baca n3 ghimau ni..best pe cuti leh rest kt umahh.. hehe.. esok balik..yey yey

 
On 25 September 2008 at 09:52 , ruff said...

mcm den konal n tau yo cto...membunag ska baka 2...cam kek mano yo..???heheh

 
On 25 September 2008 at 09:57 , mazzura said...

selamat hari raya..maaf zahir batin

 
On 25 September 2008 at 10:02 , no need to reveal said...

hehehe...golak den baco hehehe.....
ko jangan en.hakes..oghang raya kat umah karang dia sorang2 raya kat sepital ehhehe.....mcm tu ler ribu riban abis kat kete...apa lagi nak raya ni ha..seme benda nak kena cek..huhuhu

 
On 25 September 2008 at 10:10 , alia said...

mmg la aku simpan sampah dlm keta ko ..sbb tak suka mencemarkn alam di luar sana....ini lah salah satu nilai2 murni yg cikgu bahasa aku dok ajar dulu...kpd guru sila berbangga kerana anak murid masih menuruti nasihat mu.....

 
On 25 September 2008 at 11:15 , intan zura said...

mahalnye seris eh
tulah bahananya pakai kete kan kan kan?

bace buku tu nak watpe
nak buat bom ke?

hehe~

 
On 25 September 2008 at 12:32 , ghimau said...

shah : dah sihat dah :)

queenwizza : lawak ke? cuti memang best.. yang paling best leh tido.. huhuh

ruff : ngaum... huhuhu

mazzura : selamat ari raya :)

no need to reveal : huhuhu tu la pasal :)

alia : murni la sangat. Aku rasa nama cikgu ko dulu cikgu murni kot :P

intan zura : eh mana ada orang pakai kete.. orang pakai baju la :P buku tu sebagai alternatif mercun pop pop .. huhuh

 
On 25 September 2008 at 12:45 , viruspadu said...

hensem giler meletup letup tu..

hahahahahaha

seswaiiiiiiiiiiiii la sgt meletup tu! apsal tak bom terus jer hahahaha

 
On 25 September 2008 at 13:44 , gayour said...

patut eh encik ghimau mc hari ni pasal ghabak sevis keto semalam. harharhar!

humang hai best eh kalo buleh buek bom atom. kalau ekau tau caro eh nanti, bagi tau den yo encik ghimau. den nak lotup an ghoban ayam, goban kambing atau apo-apo yang patut dilotup an!

KEDEBOOOMMMMM!

selamat hari ghayo aidil fitri encik ghimau.

 
On 25 September 2008 at 13:44 , gayour said...

patut eh encik ghimau mc hari ni pasal ghabak sevis keto semalam. harharhar!

humang hai best eh kalo buleh buek bom atom. kalau ekau tau caro eh nanti, bagi tau den yo encik ghimau. den nak lotup an ghoban ayam, goban kambing atau apo-apo yang patut dilotup an!

KEDEBOOOMMMMM!

selamat hari ghayo aidil fitri encik ghimau.

 
On 25 September 2008 at 14:05 , ghimau said...

viruspadu : auw.. malu nyah.. huhhu (selisih malaikat 44)

gayour : alamak bro!. lu ni idola gua ni bro.. gua minat dengan lu dan lu punya kartun sejak gua sekolah menengah lagi bro.. huhuhu.. lu r0x! la bro!.

 
On 25 September 2008 at 15:24 , PerantauSepi1306 said...

elemek minggu sakit kaplakah minggu ni? isk, isk.. tak baik main bom nuklear tau.. pecah kapla sapa susah??

hehehehhe mana hupdate gambor ensemnyer.. lotakkkla, buleh jugak akak nengok ni haaa ;D

 
On 25 September 2008 at 16:01 , edrina said...

ooh..cuti sakit ingat kan dah start coti raya :-)

dasat la kamu neh en.ghimau.. org main mercun awak main bom nuklear hahaha..

 
On 25 September 2008 at 16:18 , ghimau said...

perantauSepi1306 : nak buek macam mano.. nak main mercun padi dah tak leh.. konolah carik alternatif lain.. huhuhu

edrina : sy ni memang dahsyat kak.. huhuhu.. adeh.. letih menaip ni.. pagi tadi sahur sebiji kurma je ni :)

 
On 26 September 2008 at 03:07 , A t i Q a h said...

Servis keta nak balik kampung ke bro?

 
On 26 September 2008 at 07:42 , @in said...

tak rarat nak baca petikan yang kat bawah tu sin....

nak autograf muleh ???... wekekekeke

Selamat Hari Raya , sin...

 
On 26 September 2008 at 08:19 , InT@N said...

ensem meletop abis la.......

 
On 26 September 2008 at 11:06 , hey...ini aku said...

wah Ghimau, kalau kau buat bom mesti meriah la raya ini tahun.salam kenal!

 
On 26 September 2008 at 11:12 , viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

 
On 26 September 2008 at 11:34 , hilda said...

hansem meletup letup ?? nih mesti biler lalu jer mcm bunge api yang meletup letup tuh...

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir n Batin!!!

 
On 26 September 2008 at 13:10 , Eida said...

selamat hari raya aidilfitri

 
On 27 September 2008 at 03:15 , apek terror said...

jusco cut ur hair?? x kelas la beb haha..

selamat hari raye ok...

 
On 27 September 2008 at 08:42 , eCah said...

salam ziarah en ghimau ...heheheh selamat hari raya aidilfitri

 
On 27 September 2008 at 17:44 , wan-neeza said...

saka baka tu maksudnyer?

 
On 30 September 2008 at 21:40 , david santos said...

Excellent work. Nice inspiration!!!
Terima Kasih.

 
On 4 October 2008 at 09:52 , pak ngah rep said...

ghimau.. jgn ko cr pasal buek bom pulak ghayo nih sbb marah bayo repair keta mahal!!
miahaha.. alia.. aku sokong ko buang sampah dlm keta ghimau nih.. bukan cikgu bahasa je kombang kompis.. tukang sapu majlis daerah pun tumpang gembiro..

usinnn.. mahap yo kot ada terkasa.. slamet hari rayo!!

 
On 6 October 2008 at 08:04 , ghimau said...

terimo kasih la kengkawan di atas komen-komen yg memberangsangkan tu :P

 
On 6 October 2008 at 15:04 , Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

tau pun takut alia marah
muahahahah

*mcm watashi kenal je
selamat ari raya ghimau

 
On 8 October 2008 at 18:14 , su said...

hensem?biar boto!hehehe

 
On 9 October 2008 at 08:11 , Za's said...

awas si pemakai bedak!!
mintak izin ye ghimau...
~view my blog

 
On 13 October 2008 at 16:47 , Jard The Great said...

uits...mane post pasal raye?

 
On 22 October 2008 at 13:00 , maszeerra said...

eleh sakit la sgt:p
nk ponteng keje jer lebih...

 
On 5 November 2008 at 15:53 , Anonymous said...

yo bro sups

 
On 11 November 2008 at 11:30 , kin said...

hebat hebat muahahahaha

 
On 12 November 2008 at 12:12 , masviona said...

puji diri sendrik tak apa..klu tak sapa lagi nak puji klu bukan aweks sendrik..hahhaa

 
On 12 November 2008 at 12:35 , sepet a.k.a zack_u said...

hehehe...xle bla la...
ni la ade andak eh??
wa...mencurik kakak ku..
lalalalala~~

en hakes...sekeh kan pale andak tu k..
kalo dia tnye npe..
cakap je saje2..
huhu!!

 
On 13 November 2008 at 12:21 , sepet a.k.a zack_u said...

husin..
andak suh beli piza..
dia ckp kalo xbeli...
duia nak muntah kt c2 gak...
huhu!!

cammane??????????

 
On 14 November 2008 at 08:48 , ghimau said...

kepada semua : terima kasih. Tapi hits anda tetap tidak dapat membantu menaikkan kredit nuffnang aku.. huhhu..