Sepetang di Central Market

Posted by ghimau under
Hihihi.. ni kenangan beberapa bulan lepas.. time tu aku bawak si alia gi central market.. saje jalan-jalan carik pasal.. huhuhu...

Pergi sana bukan buat apa pun.. saje buang masa dan buang duit.. huhuhu.. lagi pun aku nak bagi pendedahan sikit kat alia ni tentang dunia luar.. huhuhu.. (jangan marah yo alia)

Cantik jugak la central market ni.,. ala-ala eksotik gitu.. eksotik ni menatang apa, aku pun tak tahu la.. aku main tulis jer ni..huhuh..Dia ni 3 tingkat jer.. tapi ada lif.. lif dia gempak siut.. lutsinar tu..

Cuba bandingkan si alia dengan awek cina tu.. Arghh... alia sudah jadi gergasi ke ni? Hihihi.. gambar ni aku amik kat dalam lif tu la..


Bila dah bosan kat Central Market ni.. kitorang gi la lowyat plaza.. kononnya nak tengok la pc-pc, gadget-gadget.. alih-alih si alia ni duk main game kete kat atas lowyat tu.. huhuhuh

Hmm.. bila buat entry ni.. teringat aku dengan alia makan kfc kat central market tu.. best siut.. nak-nak perut den tongah lapar lak ni kan .. huhuhu

8 comments:

On 15 September 2008 at 14:09 , Norsya said...

ha??p cm..bosanlah p lah berjaya times square..br best..hehehehe

 
On 15 September 2008 at 14:12 , Anonymous said...

ape sal gambar awek ko jer...gambar ko mano...ko tipu nie...

 
On 15 September 2008 at 14:17 , alia said...

erm...kfc ngan hussein tidak dapat di pisahkn....

 
On 16 September 2008 at 07:48 , ghimau said...

norsya : kalau pi time square.nipis la poiket gua :P

anonymous : gambar aku halimuman :P

alia : yes.. ibarat irama dan lagu :P

 
On 16 September 2008 at 08:55 , Unknown said...

apo yang kau mengarut nie???? cerabih tak tontu pasal.....eeeeee.....

 
On 16 September 2008 at 09:00 , InT@N said...

oww p mkn kfc x ajak ponnnn??

 
On 16 September 2008 at 14:39 , ghimau said...

chacak : huhuhu.. lu ni siapa bro? gua tak kenal la lu siapa

int@n : meh la kalau tak malu :P

 
On 17 September 2008 at 10:40 , Norsya said...

ghimau,
makan kat johnny je lah..hg patut je..ok wat..hehehe :)