Koleksi Gambar Pemandangan Aku 1

Posted by ghimau under
Hmm.. ari ni ari Isnin.. aku rasa malas sangat nak gi kerja.. huhuhu.. almaklumlah.. dah 2 hari coti.. huhuhu...

Entry kali ni aku nak tepekkan gambar-gambar pemandangan yang pernah aku amik dulu. Bila kita tengok balik, kat negara kita ni banyak tempat-tempat yang menarik. Dia punya tarikan tu silap-silap leh jatuh dibuatnya.. huhuhu...

Gambar-gambar ni semua aku amik kat Port Dickson. Port Dickson ni menyimpan banyak kenangan aku.. kat sini lah tempatnya (port dickson ni la) aku mula-mula ngorat si alia tu.. huhuhu..


Ni adalah tebing yang sedang dalam proses keruntuhan akhlak.. eh.. silap.. keruntuhan tanah = tanah runtuh la tu :P


Kelihatan sebuah bot terdampar ditepi pantai. Aku ingat nak panjat bot ni.. tapi macam reput jer.. so aku pun batalkan lah niat aku.


Aku rasa punca bot ni terdampar, sebab kipas dia rosak la.. huhuhu ye ke ni? :P. Korang tengok la kipas tu.. abis penyek tu..


Bila tengok bot ni, macam sayu jer.. dialah alat yang mana nelayan gunakan untuk carik rezeki. Andainya bot ni boleh bercakap.. mesti dia akan stori macam-macam kat aku.. Dan mesti jugak dia akan kelentong aku sikit-sikit.. agaknya sebab tu lah bot ni tak leh nak bercakap.. huhuhu

Nanti ada masa aku postkan pulak Koleksi Gambar Pemandangan Aku 2. (Yang tu aku masukkan gambar-gambar yang aku amik kat pulau)

15 comments:

On 22 September 2008 at 09:04 , alia said...

cantik la gambar yg last sekali tu........

 
On 22 September 2008 at 09:28 , mamaranggie said...

gambar kat mana ni en.hakes?

 
On 22 September 2008 at 09:37 , viruspadu said...

kalau bot tu leh cakap

konfem dia kelentong ko, lepas tu dia tokak tambah cerita bg dia nampak hebat oooooooo

hahahaha...

mcm tak biasa buat :p

 
On 22 September 2008 at 09:46 , ghimau said...

alia : bukan gambar ajer yang cantik. tukang yang amik gambar tu lagi hensem bergaya :P

mamaranggie : ni kat pd ni.. yang kat area pantai cina tu.. apa ntah nama tempat tu..

viruspadu : tu la pasal... tu sebab lah dia tak leh cakap.. huhuhu

 
On 22 September 2008 at 09:55 , no need to reveal said...

ehhehe....golak den pepagi ni..kalau bot boleh cakap..rasanya en.hakes pun larik hehe....

 
On 22 September 2008 at 10:09 , intan zura said...

mcm2 pemandangan...
;)

ini semua kat port dickson?

 
On 22 September 2008 at 10:16 , ghimau said...

no need to reveal : ala dalam kartun tu selamber jer benda-benda ni leh cakap.. huhuhu

intan zura : a.ah kat pd la ni :)

 
On 22 September 2008 at 10:31 , Mommy Lily said...

cantik nya pantai...

dah lama tk ke pantai

slmt hari raya juga !

 
On 22 September 2008 at 10:37 , ghimau said...

mommy lily : memang cantik.. kalau tengok laut dan pantai ni hati jadi tenteram :)

 
On 22 September 2008 at 10:58 , Jard The Great said...

ku ingatkan pemandangan indah kat gmbr2 tu.. hehe.. tapi takpe.. u see things differently..actually benda2 camtuh la menarik kan?..

 
On 22 September 2008 at 10:58 , Jard The Great said...

nways... slamat ramadhan dari gue..

 
On 22 September 2008 at 11:11 , ghimau said...

jard the great : apa yang kita lihat tak sama, apa yang kita rasa tak sama, apa yang kita fikir tak sama.. yang samanya apa? Kita adalah makhluk ALLAH yang lemah dan tak berdaya.. :)

 
On 22 September 2008 at 11:22 , QueenWizza said...

elo encik ghimau.. ganasnye nama..
thnx for stopping by.. slmt ari ghayeee..

 
On 22 September 2008 at 12:12 , tazz said...

selamat berpose :)

 
On 22 September 2008 at 12:34 , ghimau said...

queenwizza : nama ajer ganas, orangnya kurang ganas :) selamat ari raya

tazz : selamat berpose.. tq singgah blog sy :)