Mubarak Ya Ramadhan

Posted by ghimau under
Salam, semuo, lamonyo den tak update blog kan? Hehehe.. Biasolah, orang hensem memang maleh skit nak update blog selalu. Huhuhu..

Dalam tak update ni macam-macam bondo dah berlaku dalam hidup den. Yang paling bermakno adolah kelahiran anak den, Mohamed Aiman. Hehehe.. Skang ni namo den dah bulih lotak belakang la. Hehehe..



Pado hari ni gonaplah umur anak den ni 5 bulan 1 hari. Walaupun baghu 5 bulan, tapi macam-macam perangai dia dah mula buat :) Biasalah kan.. ikut macam den la tu.. barulah ghimau jr namo eh.. hehehe..

Eh.. lupo lak. Dikosompatan ini, den nak mengucapkan selamat berpuaso. Sesungguhnyo banyak barakah dalam ibadah puaso ni.

Cubo kito pertingkatkan nilai dan hakikat puaso kita daghi setahun ke setahun.. bukanlah puaso ini sekadar menahan diri daghi makan dan minum yo.. banyak laie yang nak kono tahan :)

Puasokanlah af'al, asmak dan sifat yang ado pado doghi agar ianyo tidak tercela oleh dosa syirik. Subhanallah!



Hangat-Hangat Taik Ayam Den : Lopeh ni den nak rajin update blog, nak masukkan info bab teknikal yang lobih mantap dan gedebab. :)

6 comments:

On 12 August 2010 at 10:31 , alia said...

ingat pun pwd...update jng tak update

 
On 12 August 2010 at 10:31 , ghimau said...

ok bos.. :P

 
On 12 August 2010 at 12:38 , Capo Grande said...

tolong komehkan alia, berhabuk boto ni...

 
On 12 August 2010 at 12:55 , no need to reveal said...

masukkan info2 teknikal tu..ye akak leh tumpang baca...hehe...

 
On 12 August 2010 at 14:10 , ghimau said...

Capo Grande : Hehehehe

no need to reveal : Okay.. no problem.

 
On 13 August 2010 at 21:58 , ghimau said...

ohh ni mohamad aiman yg keluar bertukar ganti dgn abgnyo yo.dh bosar n cogha cikit dulu maso baru kuar golap mcm abah dio. hehe. aiman acik nk tanyo abah eakau mano. acik tipon tak angkek2 pun.. bertapo ko po... hehe