Lake Garden

Posted by ghimau under
Ada sehari tu aku duk sembang dengan bos kat tepi tangga, kat sanalah bermulanya perkenalan aku dengan si rizal. Baru aku tahu si rizal dan rafi ni kaki pancing. Lama la aku plan kononnya nak pancing dengan diorang.

Last-last ada sehari tu aku mancing dengan diorang kat Lake Garden. Hihihi. Yang datang rizal, rafi, faizal dan member rafi. Kitorang duk la mancing kat sana. Pancing punya pancing yang dapat ikan flower horn jer.. hampeh.

Tiba-tiba ada benda makan umpan aku, aku rasa lain macam jer tarik dia ni.. bila aku pusing rel, bunyik dia berkepak kepak. Ish.. udang rupanya.. Ingatkan udang galah, tapi mungkin ni spesis udang kara la.. aku main agak je tu.

Geng.. kalau nak mancing lagi jangan lupa roger!

5 comments:

On 5 March 2008 at 21:17 , yan said...

yer ker udang...nampak semacam jer..tah2 jelmaan jin atau jembalang tanah kot....

 
On 5 March 2008 at 22:58 , Cikli's Headware said...

mlm2.. lg best memancing awek kat lake garden tu sin oiitt!!

 
On 6 March 2008 at 07:53 , ghimau said...

syhhh... brader rep.. jangan la citer kat sini.. kang bocor la pulak rahsia aku :P

 
On 6 March 2008 at 11:45 , yan said...

oooo....padan kan makin beria kau g kat lake garden tgh mlm...

he..he..klu jumpa yg !@#$ jng loper rakam..ha..ha..ha...(gelak syaiton...)

 
On 9 April 2013 at 16:05 , ruff3e said...

oit husin padayapa....jom mancing lg..??