Mancing Kolam

Posted by ghimau under
Ari sabtu lepas aku, bos dan rizal gi mancing kat satu kolam kat labu. Best oo tempat tu. Aku ada la dapat sikit anak-anak talapia.. bos ada la dapat 2 ekor anak takapia. kira ok la untuk beginners.. si rizal ni pulak dapat 4 ekor patin.. peh.. ni yang aku rasa nak repeat ni.
Yang aku bengang bukan apa.. tali perambut aku 3 kali putus.. silap aku la.. ikat guna tali 10 paun.

Esoknya kebetulan si alia tak bz sangat, so aku ajak la dia gi kolam tu.

Kali ni aku dah ready, aku ikat perambujt guna tali 25 paun.. saiz mata lak 13.. hahaha.. siap la ko. Dan hasilnya dapatlah aku sekor patin ni

Ingat nak mancing lagi.. tapi memandang kan si alia ni ikut sekali so aku kena la balik awal.

3 comments:

On 5 March 2008 at 21:13 , yan said...

he..he..nanti dpt ikan byk2 leh joal...

 
On 5 March 2008 at 22:53 , angah said...

ko jual je alia tu kalo d xpt ikan.. hahaha.. timbang kati..

 
On 6 March 2008 at 07:41 , ghimau said...

hihihi..