Lama Tak Hupdate

Posted by ghimau under
Hihihi.. lama ke aku tak update blog ni? ada la dalam seminggu lebih kot :P Bukan apa.. ada problem sikit. Hmm... korang nak tahutak nape aku lama tak update blog?


Hihihi.. minggu lepas, aku mintak tolong brader f (nama sebenar beliau terpaksa dirahsiakan) belikan nasik lemak. So pagi tu aku duk makan la nasik lemak. Yang peliknya time tengah hari aku rasa masih kenyang, time petang pun sama. Kebetulan pulak awek aku ajak gi parkson. Aku pun pegi la.. Kat sana, ada jualan dan pameran pasu dari negara China. Kisah sadis ni bermula apabila aku bergambar dengan salah satu pasu yang agak mistik, di percayai pasu tersebut berasal dari dinasti Ming dan menyimpan seribu satu rahsia yang amat sukar untuk dinyatakan di sini. Berikut adalah gambar artifak tersebut.




Malam tu perut aku masih lagi rasa kenyang.. so aku tak makan la. Lebih kurang pukul 10 malam, tiba-tiba aku rasa mual dan sakit perut. 5 minit lepas tu aku duk muntah-muntah. Malam tu ada lah dekat 7,8 kali aku muntah-muntah dan ke tandas. Seksa oo.. Esoknya aku EL. Rupa-rupanya aku dah kene gastrik. Huhuhu. Azab beb. Samapi ke hari ni aku masih lagi rasa perut ni belum betul-betul selesa.


Ok lah.. tutup cerita pasal hal tu. Aku nak cerita pasal aktiviti aku semalam. Macam biasa la.. time ada masa terluang aku duk study pasal hacking :). Bak kata mentor aku, like every ambitious elite, they use their time wisely.. chewah. Sambil baring atas sofa, aku duk telaah la nota-nota pasal hacking.



Sambil-sambil study tu catit la benda-benda yang penting, dalam buku nota kecik aku. Bukan apa, esok kat opis leh tanya kat En. Google :)



Sambil study minum air kopi super power perisa coklat, best wooo...

11 comments:

On 6 November 2007 at 09:05 , viruspadu said...

ko minum air super power sein hahahahahaha... kelakau la plak kalu akak teringat iklan "saya nak power" hehehehe... ko dah x power ke sein lalalalalala

 
On 6 November 2007 at 09:09 , ghimau said...

cis.. power lagi ni.. masih belum guna jer lagi.. hihihi

 
On 6 November 2007 at 11:13 , kecik said...

"masih belum guna jer lagi"?Apakah ayat itu....???

Lagi satu nak tanye neh....aku tak nampak pun kaitan pasu dinasti Ming tu dgn gastrik....ape da....

 
On 6 November 2007 at 12:40 , ghimau said...

jeng jeng jeng.. hihihi
aku pun tak tahu apa kaitan pasu tu.. hahahaha

 
On 6 November 2007 at 13:31 , Myalycia said...

jangan biarkan diri anda diselubungi misteri hihihi...

 
On 7 November 2007 at 01:41 , فيصل said...

ko nih.. makan la .. ni tahan tahan.. mana tak kena gastrik.. sib baik tak kena ulser perut.. kawan aku dah kena dah... sian gila aku tgk... sib baik bapak die MA..

 
On 7 November 2007 at 07:47 , ghimau said...

tu la pasal kucai.. lepas ni mmg kene jaga makan ni

 
On 9 November 2007 at 11:22 , Afqhani said...

haa sin...ko nyer group dh dilanda gastrik..aunty virus pun sama daa...

* Korang suker tahan2 mkn... time mkn tu mkn laaa...dgr sket kata2 org yg penah alami gstrik yg menonggeng-nonggeng nihh..

 
On 15 November 2007 at 09:06 , Unknown said...

comel ar ko nyer pasu dinasti ming.
bulat2 kecil.
:))

 
On 22 November 2007 at 11:29 , Myalycia said...

uihhh, mane en hakes ni.. dah bersawang dah nie.... en hake pergi bertapa ker??

 
On 22 November 2007 at 22:11 , Anonymous said...

aku nyer blog dah tuka domain:
http://beezel.efx2blogs.com/