Saya telah ditag oleh aunty virus

Posted by ghimau under
tp sblm tu ade rules la pulak, erm layankan je lah

The Rules:
1.Post these rules before you give the facts.
2.List 8 random facts about yourself.
3.At the end of your post, choose (tag) 8 people and list their names (linking to them).
4.Leave them a comment on their blog letting them know they’ve been tagged!

1. Saya sangat suka bidang hacking
Saya amat suka bidang hacking ini. Saya mula berkecimpung dalam bidang ini semenjak semester 2 di UPM. Saya sangat rajin dan suka membaca artikel dan buku pasal hacking ini. Dan saya percaya kawan-kawan saya pun tahu dengan minat saya ini.

2. Saya sangat suka memancing
Saya suka memancing ikan. Bukan memancing awek, walaupun awek saya telah dipancing dengan jayanya oleh saya :P. Saya ada 3 batang jorang untuk memancing ikan. Bila saya stress saya akan ajak awek saya memancing ikan di PD.

3. Saya tak suka kemas bilik
Kalau mak saya baca perkara ni, beliau akan setuju 200%. Saya memang tak suka kemaskan bilik. Bilik saya bersepah, mak saya selalu cakap bilik saya macam ruimah kongsi mat indon. Tapi saya rasa selesa dengan keadaan bersepah tu, mungkin sesuai dengan jiwa hakes saya :P. Sebagai buktinya cubalah korang tengok bilik opis aku, kemas atau bersepah?

4. Saya amat suka kenakan orang
Perkara ini hanya saya buat dengan orang yang rapat dengan saya. Kalau nak tahu leh tanya awek saya :P. Aunty virus pun ada jugak saya kenekan sikit-sikit. Saya rasa puas bila dapat kenakan orang..hihihi..

5. Saya sangat suka menonton kartun
Saya sangat suka menonton kartun. Kalau hari Sabtu dan Ahad, saya akan mengadap tv dari pukul 8 pagi hingga pukul 12.00 tgh hari. Saya suka menonton kartun kerana kartun boleh membina sahsiah diri dan mengembangkan tumbesaran otak.

6. Saya sangat jujur dan berdedikasi
Walaupun saya selalu difitnah oleh awek saya dan aunty virus, namun hakikatnya saya seorang yang jujur dan berdedikasi. Anda boleh melatakkan kepercayaan anda terhadap saya tanpa kompromi.

7. Saya sangat teliti dalam kerja saya
Saya sangat teliti dalam kerja yang saya minat. Sebagai contoh, bila mk mintak saya buatkan paper pasal network, saya akan buat dengan sungguh teliti, tapi kerja yang saya tak minat, agak sukar sikit untuk saya melakukannya :P

8. Saya sangat romantik
Saya sangat romantik dengan awek saya. Kalau tak caya anda leh tanya dia.. hihihi

Ok.. skang ni saya nak tag
1. mr habau
2. en beezelbub
3. tjackel
4. kucai
5. hang lemau
6. cikung
7. fairuz
8. kamal

12 comments:

On 17 August 2007 at 09:50 , viruspadu said...

huh romantik ke???

yan zone... buktikan

 
On 17 August 2007 at 09:57 , ghimau said...

yan.. cepat buktikan :P

 
On 20 August 2007 at 09:18 , alycia said...

wahhhh... bab romantik tu memang ganazzzzzzzz...

 
On 21 August 2007 at 11:39 , fairuz said...

huh? ko tag aku? aku takde blog... nk tulis kek mano?

 
On 21 August 2007 at 13:59 , ct ramlah said...

kah kah kah kah kah....kah... hadoi....lawak la korang....

 
On 22 August 2007 at 13:22 , tz said...

aku pon ko tag.. erk!

 
On 23 August 2007 at 07:57 , ghimau said...

nasib la bang.. buat la blog :P

 
On 23 August 2007 at 08:51 , kecik said...

takde pun lagi pembuktian..cemane nak pecaye ni en.hakes..

 
On 23 August 2007 at 10:15 , ghimau said...

alia.. cepat la komen.. si kecik nak bukti tu :P

 
On 23 August 2007 at 16:09 , yan/alia said...

wa la wei romantik siut...
siut pung tak romantik cam tu...

 
On 5 March 2008 at 07:49 , Anonymous said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold i3h6z7fw

 
On 26 April 2008 at 04:47 , manusia malang said...

ala aku pun romantik tapi takder aweks lagi....waaaaaa help me...i want to be a hacker with an awek (not aweks:d ramai sangat)