Koleksi CD Aku

Posted by ghimau under
Adala aritu aku kemas-kemas bilik. Termasuklah kemaskan koleksi cd-cd aku. Banyak woo.. sampai aku pun pening..

Tak sangka banyak macam ni dah koleksi cd-cd aku.. aku rasa aku lah antara orang utama yang mengayakan cina jual cd kat terminal tu.. hihihihi..


Banyak tak cd-cd ni?

Apapun ni mmg minat aku.. kononnya nak studi komputer la :) CD os linux ajer aku dah ada 3 album.. hihihi


Tengah test cd-cd tu kat laptop. Mana-mana yang takleh bukak, ke tong sampah la tempatnya :)

17 comments:

On 7 August 2007 at 10:42 , viruspadu said...

mcm rumah kene masuk pencuri jer ni... hahahahaha
(ayat dipetik drp..)

 
On 7 August 2007 at 10:52 , ghimau said...

ek eleh.. jeles tak cakap :P

 
On 7 August 2007 at 11:10 , yan said...

makan cd..tido cd...minum cd......emm....

 
On 7 August 2007 at 11:11 , ghimau said...

ko bila nak bagi cd taklimat tu?

 
On 7 August 2007 at 12:23 , alycia said...

agaknya kalau org hal ehwal dlm negeri masuk umah kau, mesti dia ingat kau tokei cd cetak rompak wakaka...

 
On 7 August 2007 at 12:40 , ghimau said...

ish.. ko jgn alycia.. cuak gak aku ni :)

 
On 7 August 2007 at 12:54 , viruspadu said...

jeles... oh tidak...
cetak2 ROM**K x main la en.hakes... huhu... belagak mak nyahhhh... last2... pinjam kat dia jugak lalalalala

 
On 7 August 2007 at 13:00 , ghimau said...

tahu tak per.. kalau di kira nilai cd-cd tu adala dalam rm 8 juta rasanya :P

 
On 7 August 2007 at 13:02 , viruspadu said...

8 juta...
ko ni dah sestandart DIN BERAMBOI dah nih... geng ke???

 
On 7 August 2007 at 13:15 , ghimau said...

eleh .. akak jeles.. akak takder aset yg bernilai 8 juta.. hahaha

 
On 7 August 2007 at 13:20 , viruspadu said...

8 juta konon....
wek... wek... wek...
tp x belanja akak kehepsi...

 
On 7 August 2007 at 13:22 , ghimau said...

akak kan diet.. akak kene declare yg akak tak diet lagi.. baru sy leh blanja kfc :P

 
On 7 August 2007 at 13:58 , viruspadu said...

huh alasan ko nih

 
On 7 August 2007 at 13:59 , Farahanna said...

wahhh... eh hussein ade harta bernilai rm8jutalah...
nie nk kol income tax nie...
hehe...
pssttt... zakat dh settlekn ke lum..?
=p (jgn mrh aaaa)

 
On 7 August 2007 at 14:05 , ghimau said...

aset 8 juta tu setelah di nilai semula pada kadaran pasaran semasa cuma bernilai 8 ringgit sahaja :( isk..isk..isk..

 
On 8 August 2007 at 14:53 , yan said...

nak cd taklimat...bleh ....tp kau kena buat lagak king kong dolu...

he..he...he..

---naughty is 4 fun---

 
On 11 November 2008 at 03:55 , Krista said...

People should read this.