Awek aku kantoi akhirnya

Posted by ghimau under
Cis.. aku nak citer pasal awek aku ni.. dia ni ada banyak nama panggilan, yan, lia, alia, yanti, hazriyanti, shalia.. ikut suka dia jer la nak pakai nama mana. Nama yang paling dia suka .. te***m, hihihi.

Hari baru sahlah nick mulam305 tu dia.. cis! Masa aku keje kat ptg lagi, dia gunakan nick ni untuk siasat pasal aku, cis.. kononnya keje kat melaka la, dah kawin la.. ada anak la..blah la woi!

Aku paham sangat, sebab apa dia buat macam tu.. yerlah.. nak ngorat aku la time tu.. hahaha.. maklumla.. aku ni kan berhati kudus..

Cis.. Dulu aku dah agak dah si mulam305 tu kau, tapi mati-mati ko kata bukan. Hahaha.. padan muka.. kan dah kantoi :P

Nilah picture pada blog yan yang mengantoikan dirinya.

6 comments:

On 10 August 2007 at 08:14 , viruspadu said...

syabas ALIA!
buat mcm ni baru best kan...

 
On 10 August 2007 at 08:31 , Myalycia said...

alah sin.. jgn ar marah di pagie jumaat ni.. alia sajer jer buat camtu untuk menguji tahap kehakesan kau.. so, skrg mmg dah terbuktikan kau lah hakes yg terkenal kat N9 ni hehe...

 
On 10 August 2007 at 09:00 , Anonymous said...

wah..ha.ha..ha..(gelak melampau)
yes..yes...yes...
aku tak tau cam ner nak bagi tau kau ler..so aku letak ah kat blog aku..dah 2 ari aku letak...he..he..he..

sajer jer aku uat cam tu... tp waktu tu ....tahap ke'miong'an kau...wah...melampau...cam tak sabar2 nak kawin....he..he..he...

biar la cerita2 sejarah antara kita menjadi modal utk aku d masa hadapan...he..he..he..(poyo plak bunyi ayat aku nie)

mmg best viruspadu...time chating ngan dia terkedu aku...serius gler
mamat nie....

betul kata alycia jng la marah nanti kena jual...

p/s:jng lupa add nick name...aku...

 
On 13 August 2007 at 08:15 , ghimau said...

blah la woi :P

 
On 21 August 2007 at 14:13 , Anonymous said...

kahkahakahkah aku nak gelak guling2 la bace korangnyer komen... baguih Yan aku sokong 2002020020020200200%... ha.. jgn korang tak jadik kawen dah lerrr...husin jgn tunggu lama2 nanti kena kebas..baru ko nganga...

 
On 23 August 2007 at 07:59 , ghimau said...

tu lah.. yan dalam proses nak diet tu.. bertambah cun la dia nanti :P katanya nak celen dgn ko.. hahaha