Johan Seafood

Posted by ghimau under
Semalam aku dengan awek aku berbuka kat Johan Seafood. Sebelum tu kitorang gi Jusco, aku nak singgah jap beli majalah. Majalah ni tiap-tiap bulan aku beli (baca belum tentu lagi hihihi), Linux For You. Awek aku lak beli novel Tuhan Manusia.

Background Majalah ni adalah meja tulis aku. Agak bersepah sikit.. sila abaikan yer :)


Keluaran kali ni diorang includekan dvd Centos 5. Bulan Lepad Debian. Aku punya plan nak install la Centos ni kat pc opis.. sekali pc aku takder dvd rom la :) Nantila bila-bila nanti aku try kelepet dvd rom kat pc abang 1 month. Hihihi

So kitorang sampaila kat Johan Seafood dalam kul 6.45. Aku gi toilet jap kat Petronas sebelah.. awek aku orderkan :

1. nasi putih, tomyam apa ntah, udang tepung goreng - dia punya la
2. nasi putih, sup ekor, telur dadar - aku punya la

Sementara menunggu time berbuka, dengan poyonya awek aku membaca novel dia tu dan dengan bergayanya aku membaca majalah LFY. Hihihi

Tunggu punya tunggu air kosong jer yang sampai.. waktu berbuka pun dah tiba.. kitorang buka air kosong jer.. dalam kul 7.30 makanan pun sampai la :)

Alhamdulillah, kami bersyukur sangat dengan rezeki kurniaan Allah.

Aunty virus, try la gi Johan Seafood, best woo (walaupun nama kedai dia tak best sebab mengingatkan pada seseorang yang sangat hampeh. hihihi)

10 comments:

On 25 September 2007 at 16:53 , Anonymous said...

YA JOHAN SEE PUT SEDAP...TRY LER...

CENTOS 5...LINUX YG KAMI BELAJAR ARI TU...SO TAK DER ALASAN TAK RETI NAK GUNA...

 
On 25 September 2007 at 18:46 , Anonymous said...

pergh.. ape lai.. distribute la centos tu kat geng2.. |-)

 
On 26 September 2007 at 07:48 , ghimau said...

leh insya allah.. no hal punya bro

 
On 26 September 2007 at 07:52 , ghimau said...

centos ni berasal dari red hat..

 
On 26 September 2007 at 10:08 , viruspadu said...

alahai... mcm sedap la plak
tp ko komplen kata makanan dia slow kan

mcm mana ni
akak pantang tunggu lama2
hangen satu badan ok

 
On 26 September 2007 at 11:20 , ghimau said...

datang la awal sikit.. makan dia mmg best la kalau nak banding dgn man tom yam dan dol tom yam tu

 
On 26 September 2007 at 13:59 , Myalycia said...

woittt sin.. mmg ar makanan lmbt smpai sbb kau smpai pin lmbt.. dia buat lah dulu yg org dah order... ok ke tmpat ni?? aku pun nak gie buka gak ngan mr anon tu.. tp, I xtau nak gie kat maner lg..

 
On 26 September 2007 at 14:12 , ghimau said...

ok zura tempat ni.. best wo makanan dia

 
On 27 September 2007 at 12:39 , Anonymous said...

centos.. rugi siot.. aku tak copy CD dulu... dlu aku de setup server pkai cent0s ni.. hohohoho.. burn CD kat aku satu bro...

 
On 30 September 2007 at 22:55 , فيصل said...

ehehehe.. awek ko pun power eh ghimau.. peh.. bagus bagus..

dmesg |tail
sudo umount /dev/sda1
sudo mkfs.vfat -n ‘chuckyucuk' -I /dev/sda1

cara mengformat pendrive hehehe