Sabtu lepas

Posted by ghimau under
Semalam tak sempat nak update blog. Banyak keje la geng. Aunty virus mintak update sikit maklumat, keje tu dlm 5 minit jer leh siap.. tapi sebab network kat sini dah tahap cipan nak mampus.. aku terpaksa habiskan masa hampir 2 jam, semata-mata untuk update info tersebut. Sabar jer la.. dah meluat dah aku ni sebenarnya.

Malas la citer hal keje.. rasa bengang jer (ke bangang? hihihi)
Jumaat lepas awek aku yang tembam ni ajak la kuar.. aku malas nak kuar.. because my stomach is upset. Aku ingatkan ok la.. rupa-rupanya minah ni merajuk. Malam tu lama la aku call, nak pujuk.. tapi liat giler minah ni. Yang best tu.. siap antar sms.. kau nak kuar tak esok? gi mines, kalau ko xnak.. aku nak ajak org lain. Cis.. awek aku ni.. mmg buat plan baik punya.

Pagi Sabtu tu aku try la call dia lagi.. cuba memujuk untuk tidak keluar.. yer la.. aku tak berapa sihat.. minah ni pun demam time tu.. tapi dia merajuk tak ingat dunia punya.. suara pun dah macam apa ntah.. eee.. geramnya aku.

Lepas tu aku pun dengan tidak ikhlasnya mengajak la dia kuar.. macam magik jer.. tiba-tiba jer suara dia berubah.. jadi ceria giler.. siap panggil sayang-sayang lagi. Hmm.. rupa-rupanya awek aku ni materialistik sungguh.

Wajah gua yang ketensenan.. plus kesakitan perut yang melanda


Kitorang pun gi la round KL. Lepas tu lak KL jam giler.. patah balik.. gi Mines pulak.. bukannya ada apa pun.. saje nak melayan awek gua ni..eeee.. geram, dia tak tahu aku ni sakit perut.. cirit birit lagi ni. Alih-alih kitorang nengok wayang.. citer White Light apa ntah.. best gak citer tu.
Awek gua cuba buat pose manja.

Lupa lak nak cakap, kitorang siap lalu terowong SMART lagi tu.. awek aku la yang drive.. mcm need for speed pun ada minah ni
Ni la bukti kitorang lalu terowong smart

Aku sempat mengintai wajah awek aku dari cermin kereta.. comel la dia ni :P

9 comments:

On 25 September 2007 at 09:43 , Anonymous said...

isyk..bagus r encik nih..sanggup berkorabn ape sj..haha..mesti awek encik terharu..hahaha..

 
On 25 September 2007 at 12:48 , viruspadu said...

hihihih...
yan o yan
ko dera je en.hakes ni...

 
On 25 September 2007 at 12:49 , Afqhani said...

Sin..first time akak tgok awek ko...perghhh..cun gilerr..pandai ko pilih...jgn lupa nasik minyak sin...!

 
On 25 September 2007 at 14:16 , ghimau said...

anonymous : berkorban apa saje? hmm.. payah gak tu :)

aunty virus : apa ni main hasut hasut lak ni

sis nani : insya allah, mesti ajak punya :)

 
On 25 September 2007 at 15:46 , Anonymous said...

terharu sesangat...

terima kasih support moral dr viruspadu

wah... puji ler lagi(ayat gler glamors...)

 
On 25 September 2007 at 15:49 , ghimau said...

cis.. sokongan moral kebendanya.. nak menensyenkan aku ade ler

 
On 26 September 2007 at 14:03 , Myalycia said...

wah wah wah.. disebalik kehakesan en hakes, terserlah kemachoan dia tu.. siap pujuk lg... uihhh, kalau aku terharu nya.. untung ar alia hehe...

 
On 26 September 2007 at 14:04 , Myalycia said...

eh sin, kan suk nyer network dah upgrade.. apsal lemban cam cipan lagi????

 
On 27 September 2007 at 08:06 , ghimau said...

entah la zura, kene tanya cipan ni nape network suk lembab macam dia.. hihihi