Puasa oh Puasa

Posted by ghimau under
Semalam ada la dalam 16 kali aku call awek aku. Hihihi. bukan apa.. rindu la konon. Dalam pada tu aku cuba mencucuk jarum kat dia.. hihihi aku cuba sedaya upaya aku untuk menggoda dia agar dia 'curik makan'. Namun aku kagum dengan dia kerana dia langsung tak tergugat keimanannya.. cewah.

Semalam mak aku masak kari ayam, pastu ada sotong sambal, ada la kosmetik-kosmetik yang lain.



Yang membuatkan aku terliur adalah item ni.. banyak giler aku bedal buah ni semalam..


Sementara menunggu waktu berbuka puasa, aku duk telaah buku nota aku ni. Dalam buku ni ada banyak nota persendirian tentang teknik-teknik hacking.. muhahaha.. kiranya buku ni menyimpan forbidden knowledge la ni..hihihi. Semasa asyik aku membaca buku ni, aku nengok mak aku memandang aku dengan penuh bangga, mesti dalam hati dia berkata, "Rajin sungguh anak aku ni, mesti bertuah siapa yang kawin dia nanti" Hihik.. (Aku cuba menaikkan saham diriku)


Di kala aku rindu, ko lah menjadi teman hati ku.. hihihi (thank you alia untuk patung ni, mak aku cuba mengklepet patung ni dari aku, namun aku berjaya menggagalkan percubaan beliau itu)


12 comments:

On 17 September 2007 at 11:57 , viruspadu said...

adeh lapar2...
kenapa ko letak pict tembikai tu
sgt menggugat iman akakkk...

 
On 17 September 2007 at 12:02 , ghimau said...

best woo.. manis giler..

 
On 17 September 2007 at 14:02 , Anonymous said...

usen nate hite tu comey la...mana carik? aku pon nak gaks..la...

 
On 17 September 2007 at 14:16 , yan said...

he..he..nampak si nates di pict y akhir sekali..ha..tu la sekok entah cam ner leh ada umah usen time bulan2 ramadan nie..he..he..'


i luv tembikai too....

 
On 17 September 2007 at 14:34 , yan said...

he..he..tak pa..nanti ada rezeki aku hadiah kn kat mu...

 
On 17 September 2007 at 15:25 , فيصل said...

aku rasa patung ko tu comel sangat la.. geram aje aku.. kalo aku dah rembat dah bawak balik johor nih hahaha

peh.. baca - > tulis - > baca.. kunci ilmu tu.. tulis kat buku tu.. bagus bagus.. sebagai ilham kepada yang baru bermula..

 
On 17 September 2007 at 16:29 , kecik said...

ek eleehh.....romentik semacam je en.hakes nih.......eiiiiiiii

 
On 18 September 2007 at 07:33 , ghimau said...

viruspadu : itu sekadar ujian terhadap keimanan saudari.. cewah

ct : patung tu yan yang bagi

yan : kalau nak makan buah tembikai gi beli kat pasar.. hihihi

kucai : aku pun dapat ilham ni dari kisah wali ALLAH Tuan Tulis di Kuala Pilah, kerjanya dengar kuliah (pembelajaran) pastu dia tulis. Dia ni tak der duit nak beli kitab, so dia tulis jer la

kecik : ko jeles ke? hihihi. Ko ni bila nak update blog ko tu?

 
On 18 September 2007 at 09:33 , Myalycia said...

waduh2.. sedapnya sin nampak tembikai tu.. sib baik arini aku pose...

wah, tak sangka gak hackers sejati cam kau nie pun ada gak anak patung ekkkk wakaka..

 
On 18 September 2007 at 17:00 , InT@N said...

cedap nye tembikai tuuu...nak jgk la...
haha patung itu kiut la...=P

 
On 18 September 2007 at 17:00 , Anonymous said...

Cutenye patung tuh...encik hakes pun ada patung..wakakaka...cam tak caya je..wakakaka

 
On 19 September 2007 at 08:36 , ghimau said...

ala.. sesekali kene gak jiwang kan :)