Warna Warni Kehidupan

Posted by ghimau under
Assalamualaikum semua. Salam Awal Muharram dari aku untuk korang. Moga-moga dengan ruh muharram ini dapatlah kita terus melangkah dalam perjalanan mencapai insanul kamil. Insya ALLAH

Entry kali ni aku nak tepekkan beberapa gambar yang menyimpan seribu kenangan. Cewah.. jiwang karat la pulak ayat-ayat aku sekarang ni :P

Ni gambar masa aku gi kl dengan si alia. Korang nengoklah contengan grafiti yang dibuat oleh anak-anak muda kl. Diorang ni takder keja lain agaknya, kalau apply jadi tukang cat umah lagi bagus.. ada gak faedahnya..huhuhuh


Tapi bila nengok balik.. ada gak artwork diorang ni yang cun :P So aku amik kesempatan la bergambar dengan latarbelakang salah satu grafiti art


Gambar ni pulak masa aku tengah bengang dengan alia. Ade ke dia leh memekak ajer dalam keta. Orang dah la tension tengah drive :P Huhuhuh.. Tu skill cakaran ghimau tu :P


Ni gambar satu motosikal lama yang tersadai kat satu bengkel. Aku rasa owner moto ni belum nak makeup lagi kot moto dia ni. Yang uniknya cuba korang tengok no plat dia.


Ni adalah gambar member baik kepada seseorang yang sangat aku kenal, huhuhu.. saje jer gurau gurau.. jangan marah yer :P. Gambar ni aku amik masa lawatan ke zoo negara.



Korang nengok la ni, dengan rokok bersepah, air mineral.. ni lah aktiviti anak-anak muda zaman karaoke, tension jer karok, tension jer karok, karok ajer tension.. kalau tak karok mancing, kalau tak mancing karok.. kambing tul la.


Ni bro ali nama dia. Ingatkan tak pandai nanyi.. rupanya power siut.. mcm finalis AF pun ada suara dia ni.


Yang ni ruff3, suara dia ni kira ok la.. huhuhu.. Wei bro.. ada beran main ping pong? wa dah belajar teknik smash dah ni :P


Maka tamatlah sudah episod rona-rona hidup pokcik ghimau. Sehingga kita bertemu lagi di episod yang akan datang, nantikan kemunculannya.. bye.. Ingat, Jangan main mercun :P (Apa da.. aku ngarut ni :P)

6 comments:

On 29 December 2008 at 21:18 , sLeEpInG gUrL said...

ala br ingat nak main mercun..hehhehehe....

 
On 29 December 2008 at 21:19 , sLeEpInG gUrL said...

lupa lak nak bgth ....
i da tukar url..hehehehe

 
On 29 December 2008 at 21:23 , ghimau said...

sLeEpInG gUrL : janganlah main mercun nanti ilang jari kang.. mcm mana nak sarung cincin :P.. ok2.. new url noted :P

 
On 30 December 2008 at 08:53 , alia said...

hu...hu...cakaran harimau...wei ngerinya.....

M 6666..ha..ha.. jng lupa p sport toto lepas nie..mana tau naik 1st prize:p


sian tokei mercun...tak masyuk la lepas nie....

 
On 30 December 2008 at 14:50 , InT@N said...

haaa main mercun???

 
On 30 December 2008 at 20:06 , ghimau said...

alia : ngeri ek? kalau main toto tu lagi ngeri tau :P aummm..

intan : hai.. apa kabar.. lama tak dengar citer..