Good Bye Dato'

Posted by ghimau under
Aku pun tak tahu, ari ni merupakan last day untuk dato' suk kat tempat aku ni. Dia pindah mana pun tak pasti, yang aku dengar kat putrajaya.

Arini tak banyak sangat aktiviti aku. Pagi macam biasa la.. duk buat kajian pasal latest security threat. Orang-orang lain dalam sektor aku sumer tak der.. bercuti.. so aku pun kena lah buat sikit-sikit keje yang sepatutnya diorang buat.. Ala.. macam la aku tak biasa tolong buatkan keje orang lain.. huhuh.. keje aku, aku jer la yang buat :P

Tengah hari tadi aku ingat nak bayar duit keta.. tapi tak sempat, sebab keta banyak giler.. so aku ajak alia makan prosperity burger. Time balik tu, alia drive, leh pulak dia buat lawak spastik, dengan mukanya yang cuak, dia kata kat aku brake kete tak makan. Aku pun suspen ajer.. rupanya enjin mati.. minah ni main minyak agaknya.. mana nak berfungsi.. apa da...

Petang tu kitorang kena buat barisan, nak salam dato' kira salam perpisahan la ni.. Dalam kebosanan menunggu dato', aku terperasan satu sign board yang sangat menarik hati.



Ni brader lan dengan posing mautnya di sudut maut.. muahaha...



Abis tu aku main ping pong.. bila balik umah rasa sakit-sakit la pulak.. mujur aku ada beli satu bam. Bam Gusti namanya.. bam ni biasanya dipakai oleh ahli ahli gusti yang tersohor.. macam mike tyson, mohammad ali.. lepas pakai bam ni rasa macam nak gusti dengan orang jer.. :P



p/s : siapa nak jadi ejen jualan langsung bam gusti ni leh contact aku, majulah sukan gusti untuk negara. muahahaha...

7 comments:

On 31 December 2008 at 08:37 , alia said...

aku cuma berlakon jer la.....


sapa punya idea uat sign board tu...he..he..lagi syok klu uat uat ayat "mari sama-sama menyeksa diri"

 
On 31 December 2008 at 15:40 , Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

nak jadik agen jual papan tande maut tu..
bleyh tak?
ekekeke..

 
On 1 January 2009 at 14:10 , Khalid Al-Walid said...

oit.. kah kah kah ... kat s.u.k ade ke signboard tu.. tak perasan ponn.. :))

 
On 1 January 2009 at 17:42 , ghimau said...

alia : banyak la ko punya lakon :P

secret : leh2 tadahal :P, xnak try jadi ejen bam gusti? aku nak buat jadi konsep mlm gak ni :P huhuh

ichineesan : hait.. ado2.. kek tingkat limo.. huhuhu.. den pun baru perasan :)

 
On 1 January 2009 at 18:33 , edrina said...

bagus papan tanda tu.. sudut maut keh keh keh

 
On 1 January 2009 at 20:21 , ghimau said...

edrina : huhuhu :P

 
On 5 January 2009 at 03:14 , Capo Grande said...

Sape la yang pose maut tu kan...memang tepat signboard tu....brader ensem tu memang cuba menempah maut...