Bz Sokmo

Posted by ghimau under
Salam semua. Lama gak aku tak online. Nak buat macam mana, bz sokmo :P Nak online kat opis tak berkesempatan, sebab keje banyak, nak online kat umah tak dapat, sebab tak der internet.. hmm... Ujung tahun ni makin banyak la pulak keje kene disiapkan :P

Jeng jeng jeng... aku dah beli celcom broadband. Huhuhu.. so leh la aku online kat umah :P Ni pun sebab si alia yang bagi kata-kata hikmat suh aku beli.. huhuhu

Ni lah menatang modem yang menjadi pujaan ramai.. huhuhu. Lepas ni insya allah senang la sikit nak update blog, nak online forum.. huhuhu..


Aku beli modem ni semalam ditemani oleh alia. PC kat umah aku tu ada problem sikit, takleh nak install software modem ni, so aku pun formatlah pc tu. Bukan apa, leh la adik2 aku pakai internet ni. Dah lama tak format pc, bosan jugak rupanya yer, nak menunggu dia habis tu :P


Ni pulak wajah baru laptop aku setelah dipasang dengan sticker yang dibeli dari low yat. Alia yang pilihkan design sticker ni, katanya kene dengan jiwa raga aku.. huhuhu


Aku nak kongsi cerita, aku skang ni ada aktiviti baru selain dari memancing, guess what? camping.. huhuhu.. ntah apa mimpi aku, tiba-tiba aku teringin nak camping. Ada la sikit-sikit barangan camping yang aku beli, plan aku nak beli sampai complete :)

Ni khemah yang boleh muat untuk 4 orang. Kiranya kalau nak main masak-masak dalam khemah ni pun boleh jugak la.


Ni adalah tilam buluh, kalau tidur atas tilam ni syok sikit, tilam ni untuk dibentangkan dalam khemah.


Ni bantal yang aku beli kat tesco. Korang jangan pulak ingat aku tibai bantal mak aku, tak.. aku beli ni.. ada lagi tag tanda harga tu :P


Ni adalah lampu ayam versi led. :) Kira ok gak lak lampu ni, dalam gelap bila pasang lampu kira terang gak la.. Memanglah kan, dah nama dia pun lampu.. apa da...


Ok, this one is my favourite. Nampak ajer macam sampah masyarakat benda ni, tapi mahal ooo.. Ni adalah mini hammock. Kalau korang tak tau apa benda tu, cariklah kat google.


Ni adalah bahan api yang mudah dibakar. Ni gunanya nak buat bara untuk BBQ la. Hihihi. Set BBQ tu dah beli gak, tapi gambarnya tak dapat dipaparkan atas sebab-sebab tertentu :P


Hihihi.. bila dipikrkan balik, macam-macam perangai aku ni kan :)

7 comments:

On 11 December 2008 at 07:28 , Jard The Great said...

ooo..duit mu abis kat situ yerk???


ku doakan ko pegi camping menjadi kenyataan..

 
On 11 December 2008 at 07:44 , ghimau said...

Jard The Great : Huhuhu.. amin :P

 
On 11 December 2008 at 08:10 , vogue2704 said...

wah..bercamping la plak..hehe..takpe..minat ade teruskan...hehe

 
On 11 December 2008 at 14:16 , alia said...

ganaz la naga tu ...ermm rasa ny gambaq ghimau baru sesuwei....:)

 
On 11 December 2008 at 18:15 , Z[ack] said...

nampaknyer boleh la bro ghimau update blog hari2 yerk.. ahahah... kenapa la ak suka sgt amik tahu kisah hidup orang?.. ahahah

 
On 13 December 2008 at 14:36 , ghimau said...

no need to reveal : huhuhu.. minat baru :P

alia : memanglah ganas... gambar ghimau takder la aritu :P

Z[ack] : huhuhu.. tadahal.. :) rajin-rajin la singgah blog gua ni :)

 
On 19 December 2008 at 14:39 , Anonymous said...

waaa..ghimau..
ko nyer minat same ngan aku..
kalau ade plan baek leh r aku follow..
aku br turun gunung tahan baru nie..
lepas abes exam..

psstt brg ko x cukup satu..
beg deuter aircomfort utk hiking..
kekekekeke..