Dating di Jusco

Posted by ghimau under
Isnin lepas aku kuar dengan alia. Gi jusco. Tujuan alia ajak aku kuar satu jer.. nak suh aku potong rambut. Katanya rambut aku ni dah hampir nak sama dengan rambut alleycats.. huhuhu.. hampes tul :P.

Nilah wajah cute aku setelah gunting rambut :P


Aku ni macam biasalah.. kalau gunting rambut ajer gi jusco,kalau gi jusco ajer mesti gunting rambut, senang sikit. Lepas gunting rambut, kitorang pun singgah mph, beli majalah favourite aku, linux for you. Ni yang edisi oktober, tapi layankan ajer la. Aku nasihatkan siapa-siapa personal IT yang nak tahu pasal linux, eloklah beli majalah ni. Kang bila orang citer pasal linux, kita blur ajer.. bila ada orang lain yang lebih info dari kita, takut kita jeles pulak nanti :P Kalau nak ilmu mestilah kena ada pengorbanan sikit.. yer tak :P


Ni free DVD yang beserta dengan majalah ni. Aku tak sempat lagi nak test distro-distro yang ada dalam DVD tu.


Pastu aku beli satu buku nota kecik. Senang nak tulis apa-apa maklumat :P Aku pilih buku nota ni sebab sesuai dengan jiwa aku yang ganas.. ngaum... :P


Posing manja si alia. Manja la sangat :P Ni sebelum kitorang gi makan. Dah lapar sangat la tu agaknya si alia ni :P


Sempat jugak la aku beli alatan memancing tambahan. Huhuhu.. tak leh blah

11 comments:

On 27 November 2008 at 09:37 , Jard The Great said...

haha...kiut la alia itu..

 
On 27 November 2008 at 09:48 , InT@N said...

ahah...kna rajin timba ilmu...

 
On 27 November 2008 at 11:43 , NorAzrin MohdNawir said...

wah...gaya macho lepas potong rambut..nicer la....

psst...ade award 4 u...sila ke blog k...TQ

 
On 27 November 2008 at 13:27 , M4M4 MY4 said...

wah rambut baru.. nice..

 
On 27 November 2008 at 14:37 , Za's said...

erm...dating sokmo..biler nak kawen nie??ishk2..alia jaga diri tau..ghimau ni ganazz..ahaks!

erm..rasanya gambar tiger tu tak ganas langsung kan??uhuk..

 
On 28 November 2008 at 07:42 , ghimau said...

Jard The Great : alia tu memang cute.. :P

InT@N : tul tu intan oi.. memang kena rajin tak leh malas

rynn2506 : den ni memang macho.. baru tahu ke? :P award?? ok2.. nanti sy gi nengok :P

Mama Mya : thanks :)

Za's : tu la tu.. tengah tunggu si alia masuk meminang den la ni :P tiger tu tak ganas ke? :P

 
On 28 November 2008 at 09:50 , DYLA said...

ha ah la, kiut lak aksi alia tu....

makwe mana la tak marah kalau bf rambut serupa alleycate.....

 
On 28 November 2008 at 10:17 , ghimau said...

DYLA : Huhuhu.. ye ke? :P

 
On 28 November 2008 at 10:36 , alia said...

auw...malu i nyah..u puji......

kak za's alia ada kayu elektirik..ghimau menganaz jer..kasi cucuk sama kayu lektrik..hu..hu...

nanti la ...i tak cukup uit nak pinang u nie...:p...nak jual tanah...huh...ada bapa kampit jer...ermm ....:p


:)ada rezeki...ada jodoh...tiba masa..akan di undang.. walimatulurus...pasangan kopi & susu...amin...

 
On 28 November 2008 at 10:54 , ghimau said...

alia : :P

 
On 4 December 2008 at 10:57 , edrina said...

sama la, akak kalau rambut hubby panjang pun tak suker tgk..cam tak kemas..mesti suh dia pi potong..tapi potong kat kedai mamak sajork hiks..

lawak la alia.. macam alleycat ek hiks..