Hari Pertama Aku Bercuti

Posted by ghimau under
Semalam (Isnin) adalah hari pertama aku cuti. Korang nak tahu tak kat mana aku akses internet untuk update entry ni? Kat Hotspot Taman Tasik la. Aku siap 'nengok' statistik penggunaan free wi fi, aku nengok yang ada mac address aku jer. Nampak sangat orang seremban sumernya dah ada internet akses kat umah :)

Pagi-pagi tak der benda sangat yang nak buat, aku duk nengok kartun kat tv jer la. Aunty virus ada la sms aku tanya tak bosan ke duk kat umah jer.. hihihi

Petang tu lak nengok berita jap. Ada laporan pasal trafik


Hasut punya hasut, last-last awek aku pun setuju la nak keluar. Tu pun dah dekat kul 5.30 petang :) Takperla at least kuar gak, bosan oo.. duk umah jer :)
Hmm.. Ni lah wajah alia setelah 'mengetuk' aku untuk beli baju di pasaraya Ocean. Hampeh tul :)

Malam tu aku duk termenung memandang koleksi buku-buku agama aku.. Hmm.. leh jugak kalau nak tambah koleksi ni :)

5 comments:

On 19 December 2007 at 08:18 , Anonymous said...

sukenya..sukenya..sukenya....
lain kali lambat g yer sayang.....

 
On 19 December 2007 at 13:06 , ghimau said...

:P

 
On 22 December 2007 at 20:05 , Anonymous said...

kekekekek apo khabar abg ghimau. hensomnya dia. kekekeke

Meh ler join kat #Hackermalaysia @lepaknet.org

 
On 24 December 2007 at 12:32 , ghimau said...

hihihi.. ok.. no hal :)

 
On 23 August 2009 at 14:17 , Wow Gold said...

Good posting!