Demam

Posted by ghimau under
Hmm.. Aku skang ni tengah demam sebenarnya. Biasalah kan.. musim sakit :) Minggu depan aku apply cuti seminggu, bukan sebab demam, tapi saje nak relaks kat umah :)

Aku demam teruk gak la.. batuk tak henti-henti tau. Tapi macam biasalah.. aku tak gi klinik pun :) makan ubat yang ada jer :)

Ni ubat batuk yang aku makan. Bila makan ubat ni rasa mamai la :) Kadang-kadang rasa macam aku ni rama-rama pulak :P

Ni pulak ubat selsema

Yang ni gula-gula nak ilangkan batuk aku ni :) Aku gunakan hikmat ilmu meraga sukma untuk menerbang gula - gula tu :P

Aritu aku dengan awek aku gi data cable untuk hp aku. Hampeh tul, tak leh pakai gak la :( Nasib baik aku terjumpa memory card adapter ni, leh la aku pindah masuk gambar-gambar dari hp ke pc :)

6 comments:

On 17 December 2007 at 08:09 , kecik said...

Huhu...ade hati jadi rame2 kunun....ko tu dah high ko tau...HIGH!! Makan lagi ubat batuk banyak2...

 
On 17 December 2007 at 09:49 , Myalycia said...

en hakes, kalau teruk sgt gie lah klinik.. asyik makan obat klinik sendiri ajer :P..

 
On 18 December 2007 at 00:20 , Cikli's Headware said...

ko kono mandi bungo nih hakes..

 
On 18 December 2007 at 12:27 , ghimau said...

hihihi.. tul tu, aku dah makan ubat batuk tu dah :) la ni dah ok. hihihi

 
On 19 December 2007 at 08:17 , Anonymous said...

aku tau cara nak kembalikan kau pada alam realiti

 
On 23 August 2009 at 14:18 , Wow Gold said...

WOW GOLD, nice blog. its worth reading. I liked it very much