Family Day

Posted by ghimau under
Sabtu lepas unit kitorang ada buat family day. Memandangkan aku jarang join family day ni, so aku amik keputusan untuk pergi. Kena berkumpul kat Hotel Seri Malaysia PD dalam kul 3, tapi aku terlambat sikit (lambat keluar dari rumah + tersesat jalan) :P

Aku xsempat nak amik gambar, so aku 'pinjam' gambar-gambar dari blog aunty virus jer la.. jangan mara :P

Petang sabtu tu acara sukaneka pun bermula.. jeng jeng jeng.. aku masuk acara bowling kampung... dengan sekali balingan aku berjaya menjatuhkan 1 botol air mineral dan sekaligus melayakkan aku mendapat hadiah tempat ketiga. Hahahaha

Lepas tu ada acara lari dengan lilin. Kambing tul.. tau-tau jer la.. angin kat tepi pantai kuat, mesti terpadam punya la api lilin. Namun begitu aku dan awi berjaya mengelakkan api lilin kitorang dari terpadam selama hampir 8 jam.

Malam tu kitorang ada dinner.. Acara penyampaian hadiah pun dimulakan. Aku dapat 3 hadiah :) Ni gambar aku tgh posing dengan hadiah yang aku dapat :)

Ni pulak, kitorang duk berangan konon-kononnya dapat hadiah hamper la :)

Dan kemudian acara yang ditunggu tunggu pun tiba sesi karaoke...Aunty virus menyanyi duet dengan suami dia.. best la jugak..

Yang hampehnya.. ntah malaun mana kenekan aku dengan apis, diorang antar nama kitorang, tup-tup dj panggil nama, lagu mawi dengan m nasir lak tu.
Adus.. blur giler aku time tu.. aku amik part mawi.. time aku mula nyanyi jer.. sumer duk sorak.. siap abg lan amik video lagi... Ciss.. kureng sungguh! Time nyanyi tu pitching lari.. bukan sebab apa.. terkezut sikit :P
Ni gambar aku dan apis sedang mengcontrol macho.

6 comments:

On 10 December 2007 at 14:40 , viruspadu said...

hahaha hikhikhik
mmg kelakau abis la masa ko kene karok tu

akak tercirit2 gelak kat belakang smpi xde sore

 
On 10 December 2007 at 15:02 , Anonymous said...

aku rasa bukan bakat terpendam tp terperam dah lama tu yg pitching lari....he..he..he..

jng marah bro...

 
On 10 December 2007 at 16:24 , Myalycia said...

haha.. padan muka terkena gak akhirnya.. apa2 pun kau memang sporting.. ingatkan nak nyanyi lagu kisah seorang biduan hehe...

sin, kalau nak gambar lagi ambik kat blog aku.. aksi yang manja tu mmg tak tahan.. tak caya tanya alia....

 
On 11 December 2007 at 07:34 , ghimau said...

banyak la ko punya manja :)

 
On 17 December 2007 at 16:14 , Unknown said...

Aku x tahan nk komen ni... hehehe..
Mesti ramai terpikat mengdengar alunan suara ko yg serak2 basah ala2 saleem iklim tu sen.

 
On 23 August 2009 at 14:21 , Wow Gold said...

wow very sweet family!