Tribute to Budak-Budak Praktikal..

Posted by ghimau under
Hihihi..Entry ni lama dah aku nak buat.. tapi belum ada kesempatan.. makanya pada hari inilah ketetapan aku untuk menulis entry ini telah dizinkan oleh ALLAH :)

Ni lah adik-adik praktikal yang banyak buat hal kat tempat kerja aku. Huhuhuh.. tapi diorang ni memang best.. si Rio dengan Mi ni lah yang ngajar aku main Counter Strike.. tak jalan kerja ooo.. asyik duk ngadap menatang tu jer :) Yang tengah duk interframe tu, awie nama dia.. dia ni perasan hensem la konon.. piii rahh :P

Yang ni pulak geng-geng praktikal yang baru. Aku tak rapat sangat dengan geng yang baru ni.. bukan apa.. buang karen jer.. mengabihkan bogheh yoo.. :P

Gambar yang kat bawah ni pulak saje jer nak bagi tau korang.. aku yang lukih diagram network kat tempat aku. Huhuhu. Yang identify tu aku, dengan bos2 aku la.. Lepas dah lukih tangan tu.. ada budak praktikal (faiz) dia lah yang convert ke visio pulak. (Gambar terpakso diedit untuk tujuan keselamatan negaro - harap maklum)

Kalau ado malaun yang ngaku dia buek bondo ni bagitau la kek den.. biar den luku an palo dio tu.. huhuhu.. bergurau dibulan ramadahan ;)

Nantikan kisah ghimau dan pinky ke zoo negara.... huhuhuhu...

15 comments:

On 11 September 2008 at 12:48 , فيصل said...

Selamat berpuasa.. lama juga aku tak update blog.. hehe selamat kembali ke dunia blog.. aku nak ambil semua list blogger ko..

 
On 11 September 2008 at 13:04 , ghimau said...

amik amik.. tada hal punya bro.. huhuhu

 
On 11 September 2008 at 13:49 , Z[ack] said...

agaknyer baper bulan dah ko xtaruk entri baru. nampak menyerlah sket saper ghimau bila dier post entri bru neh.. ehehe..

ghimau.. blog yg ko taruk komen tuh blog adsense aku..
nieh dia main blog aku:
http://zackrulz.blogspot.com

 
On 11 September 2008 at 13:51 , ghimau said...

zack : ooo ye ke bro? huuhuhuh. Tq2

 
On 11 September 2008 at 15:21 , Anonymous said...

test -> "Tribute to Budak-Budak Praktikal.."...

<& "incik gimao nak tumpang tanye skit pasal menggodam ni 1stly apa kene tau ek" &>

 
On 11 September 2008 at 15:44 , ghimau said...

h4c| : Huhuhu.. hmm.. apa kata ko surf dulu web ni ghimau.cjb.net

 
On 11 September 2008 at 16:06 , edrina said...

wah lamanya nak tunggu awak update..eheheh anyway selamat berposa yerk!!

 
On 11 September 2008 at 16:07 , Anonymous said...

bleh tahan juga blog abg nie yo..!
goli atie den..

 
On 11 September 2008 at 16:37 , Norsya said...

lamenye menyepi..busy bebenor ke???
hahaha

 
On 11 September 2008 at 16:37 , Anonymous said...

dh bekulat dh blog ko..nie baru bk update.....

 
On 12 September 2008 at 00:01 , Z[ack] said...

bro ghimau..
arituh aku wat projek pertama..
tajuk dier wardriving.. memang gempak arrghh.. area kl byak gak AP ngan hotspot.. N byak ap yg aku dpt connect contohnye hotel cititel..
so, camneh aku nak scan network tuh..?

 
On 12 September 2008 at 07:47 , ghimau said...

edrina : tu la pasal.. lama bertapa ni :)

ninot : abg mmg leh tahan.. takut ninot tu yang tak leh tahan ... huhuh

norsya : lebih kurang mcm tu .. bz macam pak lah la :P

anonymous : yo lah.. biar berkulat di mato, jangan berkulat dihati :P

z[ack] : ko nak scan network mana bro? network yang ko dah hook tu ke? kalau nak scan range ip dalam network tu lu boleh guna nmap bro.. buat ping sweep

 
On 12 September 2008 at 12:35 , Z[ack] said...

tenq bro.. btul jgak ehh.. nnti2 aku cuba test..
pastuh leh la ddos.. huahahahha..

 
On 17 September 2008 at 14:19 , Anonymous said...

xdo po nak dikomenkan...
tongah xdo mood nie

 
On 17 September 2008 at 15:42 , Anonymous said...

alamak x ley wat lg gempaqqq ker????tp bleh la...x nak kocikkan ati..huhu...3 stgh bintang..