Hi..entry kali ni aku nak citer pasal trip ke pd untuk mancing ikan.. Trip ni dah lama dah.. tapi baru nak masukkan dalam blog.. huhuhu..

Si alia ni tak leh nak tengok aku senang.. kalau aku nak mancing dia pun nak join sama.. apa la.. huhuhu.. sebenarnya sebelum tu si alia ada la pinjam pancing aku, dia gi mancing dengan member dia.. cik echah... korang nak tahu tak.. abis tali pancing tu aku dia kerjakan...

so aku sound la dia.. huhuhu.. dia pun merajuk la.. huhuhu, tapi tak perla.. tu citer lama :) Tapi alia.. aku masih terngiang ngian time kau kutuk pancing aku.. ko kata pancing aku buruk.. sampai hati ko yer :P Pancing ni la menjadi sumber rezeki aku yang kedua tau :P

Korang cuba tengok gambar ni betul-betul.. cuba perhatikan objek yang dibulatkan tu... dapat tak korang jangka apa entiti tersebut?

Cuba nengok lagi.. si alia la yang amik gambar ni.. seram siut... huhuhu


Ni pulak si alia tengah buat muka sedih.. huhuhu


Info sampingan untuk korang.. akhirnya aku install gak ubuntu kat laptop aku.. sebelum ni guna vmware jer.. kali ni buat dual boot.. amik ko.. ni semua bengang pasal virus - virus kambing yang menyerang pc aku

14 comments:

On 17 September 2008 at 10:07 , vogue2704 said...

bagusla masuk blog en hakes ni..at least minda akak ni terbukak luas sket..tak la asyik ngan kerja akak je..minat gak ngan benda2 ni..tp tak de peluang kerja dalam bidang ni lg..

 
On 17 September 2008 at 12:25 , ghimau said...

Huhuhu.. sama-sama lah kita kongsi ilmu yang ada ni.. sumer ni pinjaman Allah kan :)

 
On 17 September 2008 at 13:12 , alia said...

angap la kutukan ku itu sebagai semangat utk merubah diri mu..:p

hasilnya sekarang koleksi pancing ko melebihi segala2nya...

ok

no need to reveal: jng puji lelebih kang kembang lak sang harimau:p

 
On 17 September 2008 at 13:39 , ghimau said...

alia : yang ko jeles ni apehal :P

 
On 17 September 2008 at 13:53 , ザリア said...

virus kambeng!
muahahahhaha...virus
kebau ade?

 
On 17 September 2008 at 14:35 , ghimau said...

eya la : siapakah geranganya ini ya?

 
On 17 September 2008 at 15:57 , PerantauSepi1306 said...

salam ziarah ghimau.. uhuh.. dah saspek dah dari tadi.. btul gak intuisi hati neh... :D

perhhhh kagumssss.. sgt kagumssss aaa ngan bro... sila mantopsskan lagi blog ni yek, leh jadik reference next time nak wat sniffing neh.. ;p

 
On 17 September 2008 at 16:00 , ghimau said...

PerantauSepi1306 : pun minat hacking ke? huhhu bagus bagus.. sama-sama kita mantapkan industri hacking di Malaysia .. huhhu

 
On 17 September 2008 at 16:28 , Myalycia said...

sin, sejak bila ko dah jadi cikgu hakes nih.. aritu ada member aku tanya aku kenal ko ke tak.. dia kata ko ngajar php hackers.. bangga giler dia ngan ko sin.. siap suh aku rekemen jadi pakwe lagi hihi.. tp aku kata xleh, ko dah ada calon haha...

 
On 17 September 2008 at 16:43 , ghimau said...

Huhuhu.. ada la rezeki sikit zura :), hmm.. member ko ni yang mana ek? nama dia siapa? xperlah... dlm sijil dia tu mmg ada sain aku.. huhuhu.. hmm.. tp time ngajar tu mmg ada sorang awek tu duk usha-usah aku.. huhuhu.. member ko ni dulu jpa ke, pastu skang ni dia kat kementrian pengajian tinggi ke..

ko tak nak amik kursus ni ke? huhuhu

 
On 18 September 2008 at 00:24 , su said...

wah!pd...tompek den mandi mando tuh!huhu

 
On 18 September 2008 at 07:49 , alia said...

alicya...

tq..muah..ha..ha...yes jatuh ler saham kop...:p

 
On 18 September 2008 at 15:19 , Myalycia said...

ha, betullah tu..
tu lah member aku..
cit, perasan pulak ko ada awek usha ko...
mahal x kursus ni sin.. bglah quotation.. nnt leh aku propose kat pegawai aku..

 
On 19 September 2008 at 08:05 , ghimau said...

alia : huhuhu

alycia : Hmm.. ko bagi la aku email ko.. nanti aku send brochure dia.. aku mengajar jer.. marketing org lain buat.. huhuh.. hmm.. ko suh member ko tu email kat aku.. aku nak bagi update nota sikit.. pastu brochure untuk kursus baru..xpun ko bagi aku email dia.. bisnis.. bisnis.. huhuhu