Kidnap

Posted by ghimau under
Dalam kesibukan persiapan menjelang pilihanraya ni, aku berjaya gak kidnap si alia ni. Bawak gi jusco.. bukan apa.. nak suh dia teman aku carik majalah linux for you :) Semasa nak menanti dia tunggu tu aku terlihat satu adegan yang tak sepatutnya dipertontonkan kepada umum.

Kepada adik-adik dan abang-abang, anda dinasihatkan supaya tidak meniru aksi seperti gambar di atas.

Kesian gak si alia ni, diorang keje sampai tengah malam.. yer lah.. berkhidmat untuk negara.
Alia beli bubur ayam Mc D sebagai bekal untuk meneruskan kehidupannya pada hari tersebut

3 comments:

On 5 March 2008 at 21:16 , yan said...

dak kechik pung kau nak skodeng.....isk..isk..

tq kid nap aku...baru aku sedar ada dunia lain rupanya...copek la solosai semua'e..tak sanggup...

harap2 semua berjalan lancar..amin...

 
On 5 March 2008 at 22:57 , Cikli's Headware said...

sen..bubur mcd je ko bekalkan pada awek ko.. ish2.. tau dek aunty virus ko.. kejam katanya.. bubur je diberinya..

 
On 6 March 2008 at 07:51 , ghimau said...

ala.. kira ok la bagi bubur tu, plan muka-mula nak bagi ayak kosong ja :)