Bos Baru Gua

Posted by ghimau under


Kat tempat aku nak ditubuhkan unit security, wow, memang unit ni lah yang aku idam idamkan dari dulu. Yerla, kononnya sesuai la dengan jiwa hakes aku. Hihihi..

Dalam meeting pengurusan yang lalu, diorang pun setuju untuk tukarkan aku ke unit security. Aku sangat suka, tapi dalam masa yang sama aku rasa sedih. Aku sayang dengan unit lama aku, unit multimedia.. Aku sangat happy kerja bawah aunty virus, dia layan aku dengan sangat baik. Banyak pembaharuan yang kitorang dah buat.

Asalnya aku duk bawah brader h, lepas tu lak tiba-tiba bos suh brader h masuk operasi dan rangkaian, katanya bila orang baru datang nak masukkan unit security.

Sekali brader l lak yang datang, aku tada hal dengan dia ni, memang sebelum ni pun kitorang dah kenal, dia pun tahu kehakesan aku. Hihihih

Tengah aku duk bincang-bincang dengan brader l ni, tiba-tiba bos panggil dia dan aunty virus.. Yang bestnya hihihi aunty virus jadi balik bos aku.. hihihi. Ni keputusan bos besar tau. Hahaha..

Lepas ni kitorang akan perkuatkan pakatan hakes di NS demi kemakmuran bersama.. cewah...

Hari ni adalah hari pertama aku dan aunty virus bekerja dalam unit security ni. Dan kitorang dah kuarkan advisory dalaman mengenai vulnerability MS08-015. Hihihi

5 comments:

On 14 March 2008 at 16:25 , viruspadu said...

nyesal la dorg tukar kita masuk security sein

habis la dorg nanti

lepas ni ko jd pak guard, akak jd mak guard hahahaha

 
On 14 March 2008 at 16:32 , ghimau said...

yes yes.. the Big Brother is here, watching you.. hahaha

 
On 14 March 2008 at 19:47 , syahed© said...

waaaaa..syok²..jeles lak aku..;-P

 
On 15 March 2008 at 10:11 , yan said...

tahniah ....

wah makin meluas lah aktiviti u all...

 
On 19 March 2008 at 09:36 , Myalycia said...

tahniah yer sin...
semoga tahap kehakesan kau maikn berkembang... semoga uptm terus maju...

psss.. sin, uptm skrg dah ok ker?? kalo dah ok lehlah aku balik semban blk hihi...