Yea Yea Raya

Posted by ghimau under
Hmm.. lama dah aku dah update blog ni.. nampaknya semua orang dah masukkan entry pasal rasa.. so aku pun nak masukkan gak la :)

Sorry yer kengkawan.. aku tak amik gambar dengan berbaju raya.. sebab apa.. ek.. entahlah.. sebenarnya terlupa sebab excited nak raya.. hihihi

Tiap-tiap tahun raya pertama kitorang akan balik Tampin, kampung halaman gua tu beb. Tapi kali ni raya pertama kitorang duk umah jer.. sebab bapak aku sakit tekak.. so dengan penuh keboringan kami pun duk la umah..

Sempat la aku bukak cd hackers yang aku kebas dari sape ntah untuk mengisi keboringan aku

Nasib baik sebelum raya tu sempat aku beli magazine hackin9, payah oo nak dapat majalah ni kat Malaysia, ni kira majalah hardcore hackers ni beb, so aku duk belek2 la majalah ni, nak menambahkan ilmu di dada, cewah



Jeng-jeng.. dah raya kedua.. bapak aku pun dah sihat.. so kitorang pun pergi la kat Tampin. Kat sana port kitorang adalah rumah paksu ku.. Jabril.. dia ni bujang lagi tau (tapi umur dah 48) hihihi.. sian dia.. jodoh lum kesampaian lagi.

Banyak la rumah sedara yang kitorang round.. Aku nak ngumpat sikit pasal paksu aku ni.. dari aku kecik sampai la aku dah tua mcm ni.. tak pernah dia bagi duit raya tau.. :( kedekut giler.. so aku amik keputusan tahun ni nak kebas cd-cd filem kat umah dia.. hahaha... padan muka dia.. banyak giler cd aku kebas.. citer mak lampir, citer hantu.. banyak la.. hahaha.. tu kira duit raya aku la tu :)

Paksu aku ni minat tanam pokok-pokok tradisional, pokok buahan-buahan pun dia ada tanam. Ni pokok pegaga tapak gajah, elok untuk orang kencing manis

Ni pulak gambar anak-anak buah aku. Yang tinggi skit tu nama dia salman, yang kecik tu nama dia idgham. Aku selalu buli diorang ni. Hahaha.. padan muke korang.. si salman tu perasan dia superman.. tu yang ikat tuala kat leher tu.. ntah apa-apa ntah.. tak matured langsung.. hihihi

10 comments:

On 19 October 2007 at 12:03 , viruspadu said...

aduh
mana pict lemang, rendang bagai
mcm x raye jer

 
On 19 October 2007 at 12:17 , ghimau said...

bukan rendang dan lemang yang penting, tapi jiwa jiwa yang tenang menyambut hari kemenengan melawan godaan nafsu dan syaitan.. muhahaha muhahaha muhahaha

 
On 19 October 2007 at 14:59 , Anonymous said...

manis ghupa anak2 buah mu...

 
On 19 October 2007 at 20:14 , فيصل said...

betul betul.. jiwa jiwa yang tenang aku sokong statement ghimau

 
On 22 October 2007 at 09:40 , Myalycia said...

aisehhh man.. nape en hakes x posing ngan baju raya nie..

 
On 23 October 2007 at 11:06 , revo said...

salam hari lebaran dari nikman untuk mu

 
On 24 October 2007 at 07:30 , ghimau said...

tq bro.. selamat hari raya

 
On 2 November 2007 at 10:23 , Napie said...

akum ... sahabat. Disebalik kesengalan ko ni la. aku pun menjadi sengal. Mudah2 aku x sengal macam ko. hehe. Sebab kita sama2 sengal. :))

bilo nk berayo kek umah ekau ni?
ado laie ko kotupat ko rondang ko.

 
On 2 November 2007 at 12:20 , Afqhani said...

Haii..Sin..xdpt duit ghaye CD pun jd gak eh... Sin...Paksu ko tu xde keinginan nk kawen kerr.. klu ada leh x kite rekemenkn?..

 
On 5 November 2007 at 07:35 , ghimau said...

tak tahu la kak.. nanti sy tanya dia