Hacker Halted

Posted by ghimau under
Hmm.. 15 dengan16 lepas, aku, aunty virus dan brader m gi seminar hacker halted dia crown mutiara plaza. Masa nak pegi tu mcm-mcm la dugaan yang kami tempuhi. Pengalaman yang paling best, aku nyaris-nyaris disaman polis sebab langgar lampu merah. Hihihi

Masa tu mmg cuak betul aku.. mana taknya.. membayangkan rm300 melayang.. banyak tu.. aunty virus pun aku nengok dah cuak abis.. Dengan skill social engineering aku.. hihihi berjaya gak mencairkan hati abg polis tu.. alhamdulillah.. selamat..

Gambar aku dengan brader m, sebelum conference bermula..

Gambar aku dan aunty virus
Salah seorang speaker (akan datang) seminar hacker halted.. hihihi

7 comments:

On 17 August 2007 at 10:53 , viruspadu said...

oh, x cukup lengkap cerita ko ni

cerita la pasal saman tu byk sikit

 
On 17 August 2007 at 10:56 , ghimau said...

malu la :P

 
On 20 August 2007 at 09:16 , Myalycia said...

wahh.... terserkah kehenseman en hakes masa pakai kot tu.. nampak tul cam hakes sejati muhahaha....

 
On 20 August 2007 at 10:06 , ghimau said...

hihihi.. malu la pulak.. yan.. cepat la komen :P

 
On 20 August 2007 at 15:16 , Lestat said...

long live the new becoming hackers..konferen pasal hacker ke tu??

 
On 23 August 2007 at 07:55 , ghimau said...

ye kot :P

 
On 23 August 2007 at 16:03 , Anonymous said...

klu aku cakap kang takut kau kembang semacam...lagi kembang dari aku...he..he..he..

biar ah aku saja yg tau..