KTM oh KTM

Posted by ghimau under
KTM.. apa tu? Keretapi Tanah Melayu ke? eh.. bukan Keretapi Tanah Melayu la.. tapi Ketua Tempat Mengundi.. diulangi.. Ketua Tempat Mengundi .. cewah..

Maka pada hari ini..sahlah lantikan aku sebagai KTM (walaupun aku lum sah lagi lantikan sebagai pptm-tengah tunggu result exam uhuk). Ni semua gara-gara kak nani yang telah berjaya menghasut aku dengan liciknya.. hampes tul :P

Sebentar tadi, aunty virus telah cuba menyebarkan niat jahatnya terhadap aku sebagai KTM. Macam-macam provokasi yang dilemparkan kepada aku melalui Yahoo Messenger. Namun aku tetap tabah dan cekal memikul tanggungjawab sebagai KTM... cewah (padahal nyesal :P)

Semalam, aku gi Jusco dengan awek aku, nak nengok majalah asalnya, Linux For You.. tapi lum keluar lagi.. maklumlah majalah import.. lambat sikit sampai kat Malaysia. Semalam jugak aku telah menggunting rambut untuk menyerlahkan lagi tahap kehenseman diriku ini. Tapi hari ni aku agak terkilan kerana aunty virus tidak menegur gaya rambut baru ku ini.. mungkin kah dia jeles?? sama-sama kita renungkan...

9 comments:

On 17 July 2007 at 15:21 , Farahanna said...

sy yakin beliau jeles..
=p

 
On 17 July 2007 at 16:12 , kecik said...

ehhh..gaya rambut ko bleh tukar ke?

 
On 17 July 2007 at 17:08 , Anonymous said...

KTM ada polis eskot tau....

hencem nya pak we aku ..... cam....ehem..ehem....he..he..he...

 
On 18 July 2007 at 07:13 , viruspadu said...

chait...
ktm konon... x boleh blah ko tu,
x best sein jd ktm, nnt kene byk wat keje... x best2... yaa hasut lg...

tp kenyataan, akak mmg x perasan la ko gunting rambut lalalala...

erm ensem ke???? erk....

alia... tidak... jgn puji dia... huhuhuhu... kembang2 la dia lepas nih huhuhuhu

 
On 18 July 2007 at 07:29 , ghimau said...

huh :)
alia.. hensem mcm apa?

kecik.. nape? tak percaya ke?

aunty virus.. mengikut akta spr bab 5 para 1.77, sesiapa yg menghasut/cuba menghasut seorang ktm, ianya boleh didakwa dimahkamah persekutuan di bawah akta hasutan rahsia rasmi kerajaan.

 
On 18 July 2007 at 09:36 , Myalycia said...

alamak, camne arini aku tak perasan en hakes rambut baru ekkk.. pasni, aku tak kan lepaskan peluang utk melihat gaya rambut en hakes dari dekat huhu...

 
On 18 July 2007 at 09:46 , فيصل said...

Upload skit gamba rambut tu.. hehehe

 
On 20 July 2007 at 08:28 , Anonymous said...

biar lah aku saja yg tau...

takut ada hati yg teguris...he..he..he...

 
On 20 July 2007 at 19:04 , Anonymous said...

jadi keretapi ko akhirnya ?
apo ko buat kat mak ko sampai kene sumpah jadi keretapi tanah melayu?

isk isk isk ...