Kecuakan Melanda Diriku

Posted by ghimau under
Korang mungkin tertanya-tanya kenapa entry aku kali dalam BM. Ah.. tidak.. ni semua disebabkan kecuakan yang melanda diriku.


Tadi ada orang dari Kementerian X call aku, dia nak report pasal ada satu web x (aunty virus tahu la web apa tu) kene hack. Punya la cuak aku time tu. Aku tertanya-tanya, apahal lak dia nak bagitau kat UPTM, kenapa tak direct call empunya web yang terlibat tu? Hmm.. ke saje nak pancing.. Cuak siul. Terasa macam kambing jer ni.

6 comments:

On 9 July 2007 at 12:26 , kecik said...

cemaner ekk...rase mcm kambing tu?Bleh kongsi pengalaman tak en.hakes..

 
On 9 July 2007 at 13:46 , ghimau said...

hihihi.. payah gak tu :P

 
On 9 July 2007 at 14:10 , viruspadu said...

silap akak x amik gambar ko masa tu hahaha...

 
On 9 July 2007 at 14:16 , ghimau said...

ooo.. sampai ati akak nak mengeksploitasi keadaan sy masa tu yer

 
On 9 July 2007 at 14:24 , kecik said...

kalau amek gambo,mesti nampak rupe cam kambing ekk?Same ker dgn kambing gurun tuh..ape citer ni..

 
On 9 July 2007 at 14:25 , ghimau said...

jangan di samakan aku dgn si kambing gurun itu.. hihihi