Kemalangan Yang Menimpa Diriku

Posted by ghimau under
Lama dah aku tak update blog ni. Macam-macam kejutan yang berlaku dalam hidup aku akhir-akhir ni. Ada untung baik, ada untung tak baik. Namun sebagai manusia yang bergelar hamba, wajib aku terima semua ni sebagai af'al ALLAH jua.

Awal tahun ni aku terlibat dalam kemalangan. Nak cerita detail tu tak perlu la kot.(Sebenarnya dah lupa sikit dah :p) Cukuplah sekadar ianya menjadi kenangan dalam hidupku. Cewah.

Aku bersyukur kerana takder sebarang kecederaan yang berlaku. Kat sini aku tepekkkan sikit gambar-gambar untuk tatapan kanak-kanak dan orang dewasa :P

Keadaan kereta aku setelah aku sondol mangsa. Huhuhu


Pandangan sisi kereta aku


Nasib baik radiator tak pecah. Aku drive kete ni dari tempat kejadian (kl) sampai ke umah aku kat seremban.


Aku kehilangan no plat kete .. huhuhu


Dalam perjalanan pulang, aku singgah kejap kat highway untuk melaksanakan tanggungjawap kepada diri ku :P huhuhu..


Aku ucapkan terima kasih sangat-sangat kepada kawan-kawan aku yang banyak membantu. Fitri a.k.a boss, nik a.k.a empty, napi, rafi, lan a.k.a capo grande.. korang memang best!

7 comments:

On 10 February 2009 at 11:21 , alia said...

syok tak pengalaman eksident keta....:p

 
On 10 February 2009 at 20:25 , Capo Grande said...

ahaks, sabar bro....ari ni ari ko susah, mana tau ari sok ko susah lak....sama2 lah kita membantu sesama Islam...bak kata pepatah melayu "bulat air kerana pembetung, bulat manusia kerana maksiat"....yahuuu, tiga abduuuuuul.....

 
On 11 February 2009 at 16:04 , Anonymous said...

isk isk isk...
cian die...
ekekeke....

 
On 16 February 2009 at 14:24 , Unknown said...

pergh gmbar last xleh bla.. ko wat ape tue??

 
On 17 February 2009 at 15:28 , Anonymous said...

bab naga keramat yang tak tahan tu !!

 
On 22 February 2009 at 21:00 , Anonymous said...

aiseh.. pic yg last tu penuh emosi dan warna warni la bro...

 
On 1 March 2009 at 19:08 , ghimau said...

alia : syok banget :P

Capo Grande : huhuhu.. bulat awie kerana apa lak bro?

apish_cute : takkan kesian ajer? :P

netsky32 : huhuhu

empty : nasib baik tak der sesi kenal mengenal dengan naga keramat tu. huhuu

AnyDay : huhuhu.. welcome bro :)