Gotong Royong Perdana

Posted by ghimau under
Semalam kat opis aku diorang buat aktiviti gotong royong secara besar-besaran, memang patut pun kene kemaskan tempat ni, dah macam rumah setinggan bangla pun ada. Huhuhu..

Gotong royong bermula jam 3.00 petang. Lepas solat Jumaat, yang nostalgianya, hari tersebut jugak merupakan hari terakhir pelatih praktikal kat tempat aku. So ada la buat makan sikit, macam biasa aku jadi tukang baca doa. Aku sangat bangga dan bersyukur memikul tanggungjawap ni :)

Sajer letak gambar time hari Khamis, amacam alia? Hensem tak balak ko yang comel lote ni? :P


Ok sambung balik citer tadi :P Hmm... pergh semalam banyak tul keje yang aku buat. Rupanya tak sia-sia aku minum air tongkat ali super power, hasilnya aku angkat 3 almari besi yang berat nak mampus bersama awie and the gang. Giler la. Wei.. macam nak patah pinggang dibuatnya. Nasib baiklah aku lum kawin lagi, kalau tak malam tadi tak dapat la nak overtime :P

Nilah sebahagian sampai sarap yang kitorang longgokkan kat lobi. Ni semua khazanah opis aku la ni. Apa da.. menternak sampah rupanya kitorang ni :P




Memang letih dibuatnya. Ni pun tak siap lagi, kata penganjur program (Kak Su) akan ada siri kedua aktivit gotong royong ni. Adus.. letih pakcik... tapi tak per la kan.. buat keje ramai-ramai.

Keyboard banyak-banyak ni nak buat apa la.. Kalau derma kat mangsa tsunami pun belum tentu lagi diorang nak..


Ni ada sikit gambar-gambar pelatih praktikal kat tempat aku. Awek ni fida namanya, dia ni sentimental sikit, sebut betul-betul sentimental, bukan mental tau.. huhuhu


Ni pulak nina yang dikerumuni oleh jejaka jejaka gersang. Hihihi.. Nina ni kira macam dream girl budak-budak lelaki lain kat sini la. Aduss.. Nina, oh nina.. ada harapan ko leh kawin dato' kalau macam ni.. Huhuhu..


Aku doakan korang (pelajar praktikal) berjaya dalam bidang yang korang ceburi. Moga-moga mendapat kebahagiaan dan kejayaan yang di dunia dan akhirat. Doa dari abg hussein korang yang macho :)

5 comments:

On 13 December 2008 at 16:37 , M4M4 MY4 said...

alaaaa kasseemmm lajinnye gotong royong.. mak aii manyaknye hasil

re = sabariah yer hehehe

 
On 13 December 2008 at 18:35 , Anonymous said...

Abg Hussein kalau doa tok kiteorg 2 biala ari2...huhuh:)

 
On 13 December 2008 at 20:47 , ghimau said...

Mama Mya : Hihihi.. hai sabariah.. berapa kalu sudah ku bilang.. jangan panggil aku kassim... :P

Wana Besh : Yolah tu wana bee oii.. :P

 
On 15 December 2008 at 13:58 , alia said...

cover siot....hi..hi...hemcemnya....

 
On 29 December 2008 at 21:14 , Anonymous said...

mangaiiii...