Baju Raya

Posted by ghimau under
Hai kawan-kawan.. takkan lah aunty virus dan alycia jer nak letak entry pasal baju raya diorang.. aku pun nak gak la.. hihihi.

Kejadian ni berlaku pada hari Ahad lepas.. jeng jeng jeng.. dalam pukul 2 lebih la.. aku ingat nak pi KM Plaza, amik baju yang dah lama ditempah tu.. cadangnya nak naik motor jer.. tapi mak aku pun nak ikut.. nak beli barang..so aku bawak la keter.. Bukan tak nak bawak moto.. gua lesen L jer (ye ke? )

Bila sampai kat pekan.. punyalah banyak kete.. jam nak mampus... Kitorang carik-carik parking tapi tak dapat... last-last buat keputusan nak parking kat atas Terminal One.

Punyalah menyesal masuk sana, kete banyak giler, giler pun tak banyak macam ni.. aduss.. jalan pun macam siput.. dah macam dalam citer Resident Evil.. orang sesak sesak nak lari dari zombie.

Dekat 2 jam dalam tekanan.. akhirnya dapat gak la parking.. kitorang pun bergegas la ke KM Plaza, mana tak bergegas.. mak aku tak masak lagi ni..

So aku straight la ke kedai baju tu, manakala mak aku pi nengok-nengok baju dan kain tudung.

Dalam pada kesempatan tu.. mak aku sempat beli cd cetak rompak.. best la mak aku ni :) Resident Evil, Ectinction. Best woo..

Time nak balik, sekali lagi kami terperangkap kat area parking Terminal One.. jam nak mampus.. nilah buktinya.. kete jalan macam siput khinzir jer. Sabau jer la..

Akhirnya kami dapat juga menikmati udara segar bila keluar dari area parking tersebut.. tapi kat luar pun jam jugak.. hampeh..

Bapak aku dah 2,3 kali call.. tanya kat mana.. mak aku cakap.. nampak gayanya kene beli makan kat luar jer la.. mak aku cuba buat gaya-gaya sedih... kononnya sedih sebab tak sempat masak la.. padahal dalam hati suka giler.. yer la.. tak yah masak.. hihihi...

Kami sampai kat umah dah dekal pukul 6.15.. adusss letih beb... tekanan.. takperlah.. anggap jer la ni dugaan dibulan Ramadhan :)

Nilah beg baju raya gua. Sila abaikan kaki gua yang ter interframe tu yer

Nilah baju raya aku.. tema aku tahun ni hijak katak pisang.. ok tak?

9 comments:

On 9 October 2007 at 08:48 , viruspadu said...

hijau katak pisang... erm
tema tu akak nyer dah lepas la...

baju kebaya alia mana?

 
On 9 October 2007 at 08:49 , viruspadu said...

gambo mak ko mana? asek pict tangan n kaki ko je hahahaha

 
On 9 October 2007 at 09:07 , ghimau said...

semalam tak beli la.. nanti sy masukkan gambar ekslusif mak dgn abah sy

 
On 9 October 2007 at 09:36 , yan said...

cam best jer..hang pa tepek gambar baju..

 
On 9 October 2007 at 15:07 , فيصل said...

hijau katak pisang? hijau ke? katak pisang warna camtu eh?.. nampak cam warna coklat cair aje.. coklat cair lembut katak pisang..

 
On 9 October 2007 at 17:19 , Anonymous said...

hohohooh... ko ni kucai asik 'warna coklat cair'.. bawak la taubat sikit.. bulan pose ni...

 
On 9 October 2007 at 23:43 , فيصل said...

ahahha.. betul la.. nampak cam warna coklat cair.. adoi la... ijau cair rupanya...

 
On 10 October 2007 at 08:47 , Myalycia said...

alah, nape mr hakes tak jadi model dgn baju melayu tu.. mesti lagi hancem hehe...

 
On 10 October 2007 at 12:27 , @in said...

ok tak ok sangat la... hahahahaha...dah pakai nanti mesti encem la.... kata hijau tapi nampak coklat la plak...