Semalam Gi Gunting Rambut

Posted by ghimau under
Semalam aku pi gunting rambut. Asalnya nak ajak si alia, tapi dia kata nak gi bazirkan duit kat tokei facial kat KM Plaza. Huhuhu.. apala.. tak kisahlah.. janji bukan duit aku.. huhuh (zalim tak aku ni ? )

So aku pun drive la sorang-sorang ke tempat yang nak dituju, tiba-tiba aku perasan ada sorang awek duk impit impit kete aku.. ingatkan ada awek nak ngorat, bila aku usha balik.. cis.. si alia rupanya huhuhu..

Secara automatiknya si alia pun ikutlah aku ke Jusco untuk gunting rambut. Ingatkan untuk apa la dia ikut.. rupanya dia pau aku 5 ringgit.. nak beli majalah wanita.. apala.. asbestos sungguh gadis ini.. huhuhu

Nilah wajah alia setelah berjaya mengepau aku.. huhuhu



Ikan kecik kat akuarium ni telah mengimbau kenangan silam aku. Isk..isk.. baru aku sedar dah lama dah aku tak memancing.. hai.. bila lah nak dapat mancing balik ni.. huhuhu



Bila aku keluar nak balik, aku perasan ramai awek duk jeling-jeling kat aku. Aku pelik. Bila sampai rumah baru aku tahu kenapa diorang duk usha aku.. rupanya aku ni hensem meletup lepas gunting rambut.. huhuu

Pagi tadi mak pegi pasar beli bunga dan daun sirih, nak buat sirih junjung. Uish.. berdebar debar gak la nak menunggu hari esok.. Huhuhu.. Insya Allah.. aku berdoa agar dipermudahkan segala urusan..




3 comments:

On 7 March 2009 at 21:04 , apish cute said...

perasan sgguh abg usin ni...
isk isk...
ntah2 awek2 tu pandang abg sbb ade t*** idu*** di muka mu...

ekekekeke...=p

 
On 8 March 2009 at 13:44 , ghimau said...

apish cute : huhuhu.. jealous la tu :P

 
On 10 March 2009 at 10:41 , alia said...

perah santan tu kuat2....:p